ליאור רפאלוב: "אם כל אחד יחשוב על התחת שלו, זה לא יעבוד"

play
"נרוץ עד הסוף ראש בראש". רפאלוב | ברני ארדוב
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.2 07:27

הקפטן לקראת משחק העונה: "הכוח של מכבי חיפה הוא הקבוצה". מסאי דגו מרוצה מהרכש: "כל הבקשות שלי מולאו". על מכבי תל אביב: "שוב, הכול תלוי בנו". סק "חזר קצת עייף" אבל צפוי לפתוח, לסובוי נרשם כישראלי ויהיה בסגל (ב', 20:30)

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד להפועל באר שבע שהרחיק אותה ארבע נקודות ממכבי תל אביב, מכבי חיפה תנסה להקטין את הפער בחזרה לנקודה כשתארח מחר (שני, 20:30) את המוליכה למשחק העונה השני. כזכור, ליאור רפאלוב קבע 0:1 בבלומפילד לפני כחודש והעניק לירוקים ניצחון ראשון בבלומפילד מאז מאי 2011, וכעת המטרה שלהם היא להשלים דאבל עונתי על היריבה המושבעת וגם להאריך את רצף המשחקים הביתי ללא הפסד שעומד כרגע על 28 – מאז ההפסד 3:1 למכבי תל אביב במאי 2022.

עבדולאי סק, שהודח עם נבחרת סנגל בשמינית גמר אליפות אפריקה, חזר להתאמן אתמול ואמור לשוב ל-11 של הירוקים. קני סייף מיועד להחליף את פייר קורנו בעמדת המגן השמאלי, כאשר ההתלבטויות הן לגבי הקשר הנוסף והחלוץ, בהיעדרו של פרנזי פיירו המורחק. דניל לסובוי יהיה בסגל וגם נרשם בסופו של דבר כישראלי, כך שלקבוצה יש מקום לזר נוסף.

דניל לסובוי, מכבי חיפה
דניל לסובוי, מכבי חיפה | אתר רשמי, מכבי חיפה

מסאי דגו אמר במסיבת העיתונאים: "מגיעים אחרי הפסד והולכים לפגוש קבוצה חזקה שהיא מובילת הטבלה, אבל זה בבית שלנו ואנחנו מאוד מאמינים בעצמנו. הכול תלוי בנו, ואם נבוא בגישה שבאנו לבלומפילד ובגמר גביע הטוטו, זה המפתח. מצפה משחק מעניין וחשוב, ואני בטוח שנבוא מוכנים. זו קבוצה מאומנת עם שחקנים נהדרים שכולם מכירים את היכולת שלהם, אבל אנחנו משחקים בבית עם הקהל שלנו והדברים תלויים בנו. נצטרך להיות ביום טוב מבחינה התקפית, אני סומך על השחקנים".

הרכש שהצטרף: "אמרתי כל הזמן שהאנשים שאחראים על הרכש עושים עבודת קודש. כל הבקשות שלי בינתיים מולאו. הובאו ארבעה שחקנים בשבועיים האחרונים, זה אומר הכול ואני שמח על כך. גם בלי השחקנים שהגיעו בשבועיים האחרונים, ניצחנו במגרשים כמו ביוון ובבלומפילד ועשינו חצי עונה טובה. ברור שהיינו צריכים תוספת, גם בגלל עומס המשחקים שהיה לנו. עם התלכיד שיש פה, אני בטוח שנצא לדרך טובה ואני סומך על כולם".

על עבדולאי סק אמר: "הוא הצטרף אלינו אתמול אחרי מסע ארוך, בא קצת עייף. הוא שחקן מאוד חשוב לנו וחיכינו לו, שמחים שהוא נמצא כאן".

על המצטרף הטרי דניל לסובוי: "דניל נמצא פה כבר חודש, לא היה פשוט. מאוד אהבתי את התשוקה שלו להיות כאן מהרגע הראשון. גם על זה אני מאוד מעריך את המועדון וההנהלה שלנו שעבדה מאוד קשה. צריך לתת לו את הזמן, כי הוא לא שיחק הרבה זמן, אבל אתמול באימון היה נראה שהוא בכושר סביר. הוא יהיה איתנו מחר ואם נצטרך אותו, ניתן לו לשחק".

כשנשאל האם יגיע עוד זר, לאור העובדה שלסובוי נרשם כישראלי, אמר המאמן: "המשחק נגד מכבי תל אביב הכי חשוב לי. יש אנשים שעובדים מאחורי הקלעים ויודעים מה הם עושים. אני מאושר מהסגל שיש לי, שהוא איכותי מאוד".

על דולב חזיזה הפצוע כבר תקופה ארוכה: "כרגע הוא לא מתאמן עם הקבוצה. הצוות הרפואי יודע מה לעשות והמועדון יודיע בצורה מסודרת כשיאשרו לו לחזור".

מסר לשחקנים אחרי האדום של פרנזי פיירו: "לא משנה מי השחקן, באותו רגע זה היה סוג של אינסטינקט. היינו ב-20 דקות לא טובות וידעתי שהאדום יקשה עלינו עוד יותר. טיפלנו בזה הכי טוב שיש בתוך המועדון, פרנזי הוא בחור מדהים וטובת הקבוצה תמיד לנגד עיניו. הוא עשה טעות, אנחנו ממשיכים הלאה".

שחקן מכבי חיפה ליאור רפאלוב
איזו עונה אדירה. רפאלוב | ברני ארדוב

ליאור רפאלוב אמר לקראת המשחק: "בכדורגל הישראלי זה המשחק הכי איכותי בין שני המועדונים הכי גדולים. זה תמיד משחק מעניין מאוד לכולם, השחקנים, הצופים, לבעלי הבית, תמיד ראש בראש על התואר. מחר אנחנו משחקים נגדם בסמי עופר פעם ראשונה העונה. המשחקים האלה כיפיים, מקווה שנבוא מוכנים יותר מאשר לבאר שבע. נשתדל לעשות את זה על הצד הטוב ביותר כשהמומנטום יהיה בצד שלנו".

משחק קריטי למאבק: "לפני המשחק הקודם הפער עמד על שמונה נקודות, אז אני לא חושב שמחר יוכרע מי תהיה האלופה. העונה ארוכה, יש פלייאוף, הגיעו שחקנים חדשים אצלנו ולמתחרות. ננסה למעוד כמה שפחות עד סוף השנה, יש לנו עוד שני מפגשים עם מכבי תל אביב בפלייאוף. נסתכל על כל מחזור לגופו. גם בתקשורת יצאו בהצהרות שמכבי תל אביב הכי טובים, ואז לפני שבועיים שמכבי חיפה ראויה לאליפות. בחדר ההלבשה מתעסקים רק בצמיחה".

עזיבת שרי: "הגיעו שחקנים חדשים שימלאו את החלל שצ'ארון השאיר. חוץ מזה שהוא שחקן פנטסטי, צ'ארון היה חבר מאוד קרוב שלי. שוחחנו בינינו על השער שהוא כבש לפני מסיבת העיתונאים. אני בטוח שאלברמן והצוות הביא שחקנים טובים. לא מסכים שהקבוצה נבניתה סביב צ'ארון או רפאלוב או כל שחקן אחר. מתחילת העונה הכוח שלנו הוא הקבוצה, בזה אנחנו מתמקדים. מסאי מזכיר בכל אסיפה שאם נילחם אחד עבור השני, נבוא לידי ביטוי. זאת הגישה. אם כל אחד יחשוב על התחת שלו, זה לא יעבוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי