מכבי נתניה תצטרך סיוע משולש, לבני סכנין תספיק נקודה

play
שחקני מכבי נתניה חוגגים | ברני ארדוב
צפו: ניראון הציל וכהן ופלקושצ'נקו כבשו ב-0:2 של מכבי נתניה באשדוד 06:49

חמש קבוצות עדיין במאבק על הפלייאוף העליון, אבל רק אחת תלויה אך ורק בעצמה. תמונת מצב לקראת מחזור ההכרעה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב, מכבי חיפה, הפועל חיפה והפועל באר שבע הבטיחו מזמן את מקומן בפלייאוף העליון, אבל מי יהיו השתיים שיצטרפו אליהן? המחזור ה-25 החזיר למאבק את מכבי נתניה ומנע מבני סכנין להבטיח את מקומה. בני ריינה תוכל להבטיח כמעט סופית את עלייתה אם תפתיע מחר את מכבי חיפה, אחרת שני הכרטיסים יוכרעו רק במחזור הסיום של העונה הסדירה.

שחקני בני סכנין חוגגים
| מאור אלקסלסי

המשחקים שנותרו: מכבי בני ריינה (ב)

סכנין יכלה להבטיח כבר הערב את הכרטיס לפלייאוף העליון, אבל הפסידה בתוספת הזמן להפועל חדרה ותצטרך לעבוד במחזור האחרון של הליגה הסדירה, במשחק ישיר על הכרטיס מול מכבי בני ריינה שטרם שיחקה במחזור הזה. גם תיקו יספיק לקבוצה שלא ירדה העונה אפילו פעם אחת מתחת למקום השמיני וסבלה מהפחתת נקודה, כל עוד ריינה לא תנצח מחר את מכבי חיפה.

שחקני בני ריינה חוגגים
| דני מרון

המשחקים שנותרו: מכבי חיפה (ב), בני סכנין (ח)

האם הקבוצה הקטנה שב-2017 עוד שיחקה בליגה ג', תעשה היסטוריה עם הופעה בפלייאוף העליון? בני ריינה הייתה חלק מהשישייה מאז המחזור הרביעי, פרט לנסיגה קטנה למקום השביעי בתום המחזור ה-15, ושמחה לראות את מכבי פתח תקוה משיגה רק נקודה בדרבי ומשאירה אותה במקום השישי. האם תדהים את מכבי חיפה או שתחכה למחזור הסיום מול סכנין?

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים
ניצחון חוץ ראשון העונה | ברני ארדוב

המשחקים שנותרו: בית"ר ירושלים (ב)

הפרש השערים הגרוע עומד לרועץ למכבי פתח תקוה, שסגרה פער גדול והשתוותה לבני ריינה, אבל תצטרך לנצח במחזור הבא או לקוות לשתי מעידות של ריינה כדי להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, כפי שקרה בעונת החזרה הקודמת שלה לליגת העל.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים עם ילה דאון
שחקני הפועל ירושלים חוגגים עם יילה דאון | ברני ארדוב

המשחקים שנותרו: הפועל פתח תקוה (ב)

הפועל ירושלים חזרה למאבק בזכות הניצחון הישיר על בני ריינה והאריכה את רצף המשחקים ללא הפסד לשישה, אבל התיקו המאופס הערב עם הפועל תל אביב מנע ממנה להשתוות למקום השישי. היא תצטרך ניצחון במחזור האחרון, בצירוף שני הפסדים של ריינה ומעידה של מכבי פתח תקוה. האם תהיה בפלייאוף העליון בפעם השנייה ברציפות?

שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים | שלומי גבאי

המשחקים שנותרו: הפועל חדרה (ב)

מאזן עגום של נקודה אחת בלבד מתוך 21 הרחיק את מכבי נתניה מהמטרה, אבל ה-0:2 הערב באשדוד החזיר אותה לתמונה והיא עדיין יכולה להגיע לפלייאוף העליון. כדי שזה יקרה ובגלל הפרש השערים הגרוע שלה, נתניה צריכה שני הפסדים של בני ריינה ומעידות של מכבי פתח תקוה והפועל ירושלים במחזור הסיום של הליגה הסדירה, כמובן בצירוף ניצחון על חדרה.

המשך משחקי המחזור ה-25:

ראשון, 20:00: מכבי בני ריינה – מכבי חיפה (ספורט4) ראשון, 20:30: בית"ר ירושלים – מכבי תל אביב

שני, 20:00: הפועל חיפה – הפועל באר שבע (ספורט1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי