שגיב יחזקאל: "הכל יסתדר בקרוב, לא מצטער על המחווה שעשיתי"

play
שחקן הנבחרת יצטרף לספורי בטורקיה? יחזקאל | אודי ציטיאט
אחרי הסיוט בטורקיה: שגיב יחזקאל נחת בישראל. צפו בקבלת הפנים 02:21

אחרי חודש בלי כדורגל, יחזקאל התייחס לשחרורו מטורקיה ועתידו: "כרגע אין לי תשובה מדויקת, לא חשבתי שאגיע למצב הזה כי תמכתי במדינה שלי"

(גודל טקסט)

על רק השמועות על עתידו וחוסר הוודאות בנוגע לקבוצתו הבאה, שגיב יחזקאל העלה היום (שבת) פוסט והודה: "כרגע אין לי תשובה מדויקת". כזכור, יחזקאל שוחרר מקבוצתו הטורקית אנטליאספור בסערה וטריקת דלת אחרי שחגג שער עם מחווה לחטופים, ועל אף העניין מצד מכבי תל אביב, הוא עדיין נותר ללא קבוצה.

"חודש בלי כדורגל, חודש של אי ודאות", כתב יחזקאל, "לא דיברתי מאז המקרה ולא באמת סיפרתי מה עברתי ומה עברנו כמשפחה, בקרוב אשתף יותר.

"אני מקבל הרבה הודעות של דאגה והתעניינות במצבי, אז כרגע אין לי תשובה מדויקת לגבי עתידי אבל אני בטוח שהכל יסתדר בצורה הכי טובה שיש בשבילי ובשביל משפחתי בזמן הקרוב.

שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור עם סימון חצי לב לאחר שער
הלב עדיין חצוי. שגיב יחזקאל | אתר רשמי, אנטליאספור

"לא חשבתי שאגיע למצב הזה בלי כדורגל כל כך הרבה זמן וכל זה כי תמכתי במדינה שלי כי הזכרתי את האחים והאחיות שלי שחטופים בעזה מעל 100 ימים. אני רוצה שתדעו שאני לא מצטער לרגע על המחווה שעשיתי, אני עומד בגאווה לצד המדינה שלי! מתפלל כל יום לחזרתם של כל החטופים ולשלומם של כל חיילי צה"ל וכוחות הביטחון.

"אני עובד קשה במיוחד בתקופה המאתגרת הזו ומחכה לחזור לעשות את הדבר שאני הכי אוהב וכמובן לחזור לשמח אתכם ולייצג את המדינה שלנו בכבוד.

"שוב תודה לכולם על התמיכה והדאגה, אוהב אתכם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי