ב"ש בעננים: "ברדה דחף אותנו להישג". גורדנה: "חולם על הנבחרת"

play
רועי גורדנה הפועל באר שבע | ברני ארדוב
ביצוע של פעם בעונה: שער ענק של גורדנה, 0:2 להפועל באר שבע על נתניה 02:30

המאמן מאפיל גם על מסאי דגו אחרי שהוביל את הקבוצה למסע התאוששות קסום: "הוא פשוט לא נותן לשחקנים להרגיש שהם עשו את שלהם". אחרי השער הפנטסטי, הקשר מפנטז: "הלוואי שאקבל זימון לליגת האומות". ויטור וחטואל לא יישמרו לקראת מכבי תל אביב

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

המסע המופלא של אליניב ברדה ושחקני הפועל באר שבע נמשך והבוקר (שני) הם מביטים בטבלת ליגת העל ורואים מהמקום השלישי, אליו טיפסו לפחות זמנית, את מכבי תל אביב במקום השני במרחק של 4 נקודות בלבד. אם מכבי תל אביב אגרה בשמונת משחקיה האחרונים 10 נקודות, הפועל באר שבע צברה בעשרת משחקיה האחרונים 30 נקודות. מאזן מושלם ומעורר כבוד עצום.

ברדה מאפיל אפילו על מסאי דגו שעשה מסלול אדיר עד המקום הראשון. ברדה כבר היה בדרך למטה עם ים של ביקורת והאשמות מצד לא מעט אוהדי הפועל באר שבע, ומסע ההתאוששות שלו ושל השחקנים בחודש וחצי האחרונים, מלמד שוב עד כמה הכל אפשרי כשזה מגיע לכדורגל.

זה לא היה משחק גדול אמש מול מכבי נתניה, אבל רותם חטואל כבש נהדר את הראשון ורועי גורדנה הוסיף את אחד משערי העונה, אם לא שער העונה הוודאי. גורדנה שרשם גם משחק מצוין ביחד עם מיגל ויטור אמר אמש: "החלום שלי לקבל זימון לנבחרת ישראל. אני אוהד של הנבחרת והלוואי שאזכה לקבל זימון לקראת ליגת האומות בחודש הבא. אהיה המאושר באדם".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע מול אנטוניו ספר
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע מול אנטוניו ספר | ברני ארדוב

גורדנה כמו גם מיגל ויטור, רותם חטואל ויוני סטויאנוב סוחבים ארבעה כרטיסים צהובים ואם יספגו צהוב חמישי מול מכבי פתח תקוה בסוף השבוע, הם לא יוכלו לשחק מול מכבי תל אביב במחזור שאחר כך. אליניב ברדה הבהיר אמש כי לא יעשה חשבונאות ולא ישמור אותם מול מכבי פתח תקוה. "יש לנו סגל גדול ואיכותי ואנחנו לא שומרים שחקנים. המשחק הכי חשוב הוא המשחק הקרוב", הבהיר ברדה את סדר העדיפויות שלו.

ברדה זוכה לשבחים מקיר אל קיר במועדון וגם הבעלים אלונה ברקת מקבלת מילים חמות על כך שלא נלחצה מהתקופה הרעה ששיאה בשלושת ההפסדים ברצף, ונתנה שקט למאמן להתעשת ולהוביל אותה למסע הקסום שהיא עוברת. "הסוד של אליניב זה שהוא לא נותן לשחקנים להרגיש שהם עשו את שלהם", אמרו גורמים במועדון אמש. "הוא כל הזמן דוחף את השחקנים ולא מוותר על כלום כל השבוע באימונים. ברדה האמין תמיד בשחקנים של הפועל באר שבע. הוא היה משוכנע שאפשר לעשות הישג כזה".

עוד באותו נושא: הפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי