ליאור רפאלוב: "לשחק נגד גנט היה דרבי בשבילי, אני לא אהוב שם"

play
ליאור רפאלוב קשר מכבי חיפה | אתר רשמי, ספורט1
ליאור רפאלוב קשר מכבי חיפה 01:51

רגע לפני פלייאוף הקונפרנס ליג (22:00, ספורט2), קשר מכבי חיפה בריאיון לספורט1: "הטיימינג קצת קשוח כי אנחנו ברצף מטורף, ננסה להפיק את המקסימום". קינדה: "נצטרך להמשיך את המומנטום מהליגה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב חזר הקיץ למכבי חיפה אחרי 12 שנים בליגה הבלגית וספק אם חשב שישוב למדינה כל כך מהר. ביום רביעי הבא הוא ישוב לאצטדיונה של גנט שהוא מכיר היטב, אבל עוד קודם הוא ומכבי חיפה יארחו בבודפשט, הונגריה, את עומרי גנדלמן וחבריו במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף הקונפרנס ליג (22:00, ספורט2).

בריאיון מיוחד לקראת המשחק הערב שהעניק לספורט1, אמר רפאלוב על החזרה למפעלים האירופיים אחרי פגרה קצרה ועל כך שיהיה זה משחק בית מחוץ לגבולות ישראל: "היינו שמחים שהמשחק ייערך בישראל, אבל נשמח שכמה שיותר קהל יגיע לפה ויסייע לנו להעפיל לשמינית. הטיימינג קצת קשוח כי אנחנו ברצף מטורף של משחקים וננסה להפיק את המקסימום".

ליאור רפאלוב שחקן מכבי חיפה
שוב מול גנט. ליאור רפאלוב | מאור אלקסלסי

על כך שהוא פוגש יריבה בלגית אחרי ששיחק במדינה 12 שנים, הוסיף: "גנט זו קודם כל עיר מדהימה. זה גם היה הדרבי שלי כי הייתי בקלאב ברוז', כך שאני ממש לא אהוב שם. זה מועדון חזק וטוב, וכמובן שמצפה לנו משחק אינטנסיבי. אם אבקיע מחר? אני לא אוהב לדבר לפני משחקים, מקווה שכן".

על ההשתלבות שלו בקבוצה אמר לסיום: "אני חושב שבשביל זה הגעתי. אני מאוד שמח ממה שקורה במועדון, מהתקופה שאנחנו נמצאים בה, מההתמדה ומהיציבות של כל הקבוצה".

שליחנו ניב דברת שוחח באימון המסכם גם עם גדי קינדה שהוסיף: "אני מתרגש מאוד ולא יכול לחכות כבר למשחק. אני מרגיש מוכן ומקווה שנעשה תוצאה טובה. זה יכול להיות טוב אם אבקיע, אבל זה לא משנה אם אבקיע או שזה יהיה שחקן אחר, הכי חשוב שננצח ונשיג יתרון למשחק הבא. גנט קבוצה איכותית מאוד, מסוכנת שלמדנו טוב מאוד ואני מרגיש שאנחנו מוכנים. נצטרך להמשיך את המומנטום מהליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי