גנדלמן: "מאז המפגש עם מכבי ת"א גם אנחנו השתנינו וגם מכבי חיפה"

שחקן גנט מקווה שקבוצתו תתאושש מהמשבר מול הירוקים: "בזמן האחרון דברים הולכים לנו קשה, מאמינים שמשחק אחד יכול לשנות הכל" (22:00, ספורט2)

קבוצות: גנט מכבי חיפה
(גודל טקסט)

גנט מתייצבת הערב (חמישי, 22:00, ספורט2) למשחק מול מכבי חיפה בפלייאוף הקונפרנס ליג במשבר של ממש, לאחר שעפה מהגביע ולקחה נקודה אחת מ-15 אפשריות מאז תחילת שנת 2024.

עומרי גנדמן, שכבר פגש העונה קבוצה ישראלית אחת – מכבי תל אביב – מקווה שהוא וחבריו יתאוששו על חשבון הירוקים. "לא חשבתי שאבוא לבלגיה ואשחק פעם שנייה נגד קבוצה ישראלית. אין ספק שטיפה מוזר לשחק מול מכבי חיפה בבודפשט ולא בסמי עופר אבל זה המצב. יהיה מעניין", אמר.

הבלם/קשר הישראלי הוסיף וסיפר: "השתנינו מאז מכבי תל אביב, וגם מכבי חיפה קבוצה שונה. אנחנו מתכוננים בצורה אחרת, מסתכלים גם על עצמנו ועושים את ההתאמות".

שחקן גנט עומרי גנדלמן חוגג
רגע מרגש מאוד. גנדלמן לאחר השער | אימג'בנק GettyImages, JASPER JACOBS / BELGA MAG / Belga via AFP

על המשבר בשבועות האחרונים אמר גנדלמן: "אנחנו עוברים תקופה לא קלה מאז תחילת השנה. המשחקים הולכים לנו טיפה קשה, גם חוסר מזל, גם ירידה באיכות, אבל אנחנו כל יום באים ומאמינים שמשחק אחד יכול לשנות הכל. מקווים שזה יהיה מחר. אין ספק שאנחנו מסתכלים עם הליגה שלנו ורוצים להיות בפלייאוף העליון. המשחקים האחרונים לא סיפקנו את התוצאות אבל יש עוד כמה מחזורים לסיום העונה כדי להשיג את המטרה. עכשיו יש הפוגה קטנה מהליגה, אנחנו לא מזלזלים לרגע – בטח לא במסגרת אירופאית. נבוא לעשות תוצאה טובה, המטרה לעבור שלב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי