בני לם "מכבי פתח תקוה? עדיין חיה על ה-15 נקודות שהבאתי לה"

play
מבחן גדול עבור מאמן המלאבסים. בני לם | דני מרון
הפועל פתח תקוה ירדה למקום האחרון בתום 2:0 אצל מ.ס. אשדוד 05:55

המאמן הוצג בהפועל פתח תקוה, עקץ את האקסית והיריבה הגדולה והוסיף: "כשקיבלתי את ההצעה הוצפתי בטלפונים. סיפרו לי כמה זה מועדון גדול"

(גודל טקסט)

הפועל פתח תקוה היתה מתחילת העונה אחת המועמדות לירידה ללאומית. אלא שההפסד באשדוד במחזור החולף, לצד הניצחונות של כל יריבותיה לתחתית (הפועל חדרה, מכבי פתח תקוה והפועל ירושלים) הפכו את העולה החדשה למועמדת בכירה לרדת לצערה. ההפסד הזה גרם לפיטוריו של עופר טסלפפה ומינויו של בני לם, שערך היום (חמישי) מסע"ת ראשונה כמאמן הקבוצה יחד עם המנכ"ל אבי יחיאל.

מאמן מכבי פתח תקוה בני לם
"מגיע למשחק ראשון קריטי מאוד". לם | מאור אלקסלסי

"אחרי שעזבתי את מכבי פתח תקוה ידעתי שלא אחזור לאמן מהר, בגלל כבוד של מאמן, שלא מכובד לחזור מהר", פתח לם ואמר, "אבל כשקיבלתי הצעה מהפועל פתח תקוה, בהתחלה התחלתי לבדוק, ומהר הציפו אותי בטלפונים ואמרו לי – אתה יודע איזה מועדון זה הפועל פתח תקוה? אתה יודע איזה קהל יש פה? וגיליתי איזה מועדון זה, איך הוא מנוהל, וכמה חשוב שהמועדון הזה יישאר בליגה".

"אני מאמין במועדון הזה, בסגל הזה, ועם כל מה שיש פה, נעשה הכל כדי להשאיר את הקבוצה בליגה. ב-25 שנה שלי במחלקות הנוער נהניתי מזה מאוד, זה עושה לי הרגשה טובה, אבל אני לא מפחד, מאמין בדרך שלי, ביכולת שלי להצליח".

על מכבי פתח תקוה: "לא רוצה לדבר עליהם, רק יכול להגיד דבר אחד – הם עוד חיים על ה-15 נקודות שאני הבאתי. גם במכבי פתח תקוה הצלחתי לשלב בהרכב שניים או שלושה שחקנים מהנוער, ובשביל זה הביאו אותי, לשלב צעירים, זה הקו של הפועל פתח תקוה".

"אנחנו צריכים את הקהל כדי לקחת את הנקודות, וכעת אנחנו חושבים רק על הפועל חדרה. לאט לאט. ומצפה לנו משחק קשה מאוד. יש פה שחקנים עם איכות טובה, ניסיון, שרוצים להצליח, וצריך להרים להם את הביטחון".

אבי יחיאל מנכ"ל הפועל פתח תקוה
אבי יחיאל מנכ"ל הפועל פתח תקוה | שלומי גבאי

אבי יחיאל דיבר על המעבר של בני לם ממכבי פתח תקוה ליריבה העירונית הפועל: "נכון שבני היה במכבי, אבל הוא לא מזוהה איתה, כך שזה לא היה שיקול בכלל".

על הסגנון של המאמן החדש: "משחק הגנתי או התקפי? זה קצת ססמאות. אנחנו רוצים שהקבוצה תחזור להיות חזקה, רעה וקשוחה. כולנו רוצים לראות גולים, אבל בעיניי כדורגל זה קודם כל משחק הגנה, כדי לא לספוג. נרצה להיות קבוצה חזקה, שמאמינה בעצמה, אגרסיבית, וכמובן לכבוש. בני יודע כדורגל. הציפייה שלנו היא להיות טובים ולנצח כמה שיותר משחקים".

עוד מיחיאל, על הלחץ: "כל הזמן יש מתח והתרגשות ,כי זה כדורגל. יש פה קהל, ובכדורגל שלנו זה לא ברור מאליו, והפוטנציאל גדול בהרבה. יש ימים שאני ישן טוב, יש ימים שפחות טוב, ואלה החיים, מתמודדים עם זה. אני עושה מדיטציות ונשאר די רגוע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי