כל התנאים סוכמו: ברק יצחקי יחתום בבית"ר לעונה וחצי

play
מאמן מכבי תל אביב ברק יצחקי | מאור אלקסלסי
צפו: שער בתוספת הזמן העניק לבני סכנין ניצחון יקר על בית"ר ירושלים 03:15

כוכב העבר של הצהובים-שחורים אמור לקבל המינוי הרשמי בקרוב, גל כהן יעזוב את המערכת. יצחקי היה המועמד המוביל על אלמוג כהן לאמן בעונה הבאה, אולם רצף המפלות שדרדר את הקבוצה מרחק נקודה בלבד מהקו האדום הביא לשינוי כיוון

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כל הפרטים של ברק יצחקי בבית"ר ירושלים סוכמו, ובמועדון מאמינים שיחתום היום (ראשון) רשמית כמאמן ויצטרף בחוזה לעונה וחצי. שחקן העבר אמור להיות מוצג מחר או מחרתיים במסיבת עיתונאים משותפת עם המנהל המקצועי הנכנס, אלמוג כהן.

כזכור, גל כהן קיבל את הג'וב אחרי עזיבת יוסי אבוקסיס, אולם התוצאות הרעות גרמו לברק אברמוב והמנהל המקצועי החדש של אלמוג כהן לפנות לשחקן העבר האגדי של המועדון, שסומן כמועמד המוביל לאמן את המועדון החל מהעונה הבאה, ולדרוש שיצטרף באופן מיידי. בבית"ר הדגישו כי יצחקי היה המועמד היחיד לתפקיד, והפניה אליו נעשתה עוד אתמול בערב. גל כהן, מנגד, לא ימשיך במועדון ויסיים תפקידו במערכת אחרי קרוב לשלוש עונות.

בית"ר ירושלים מדורגת במקום ה-11 בטבלה עם 22 נקודות – אחת בלבד מעל הפועל חדרה שמתחת לקו האדום, ושש פחות מבני סכנין הנמצאת במקום השישי המוביל לפלייאוף העליון. הופעת הבכורה של יצחקי על הקווים תהיה ביום שבת הקרוב, אז תארח בית"ר ירושלים הלחוצה את מכבי נתניה.

שחקן בית"ר ירושלים ברק יצחקי
שוב צהוב שחור? יצחקי בימיו כשחקן בבית"ר ירושלים | מגד גוזני

יצחקי (39) גדל במחלקת הנוער של הפועל אשקלון אך פרץ בשורות בית"ר ירושלים, בה שיחק בשתי קדנציות – מ-2003 עד 2007, ומ-2008 עד 2010. הוא הצעיד את המועדון הצהוב-שחור לאליפות (2006/07) וגביע המדינה (2008/09), ולאחר מכן זכה בשתי אליפויות עם מכבי תל אביב. את קריירת המשחק שלו סיים בתום עונת 2017/18, והשתלב בצוות המקצועי של הצהובים. יצחקי שימש בין היתר כמאמן זמני, וגם כמנהל המקצועי של מכבי תל אביב – תפקיד ממנו התפטר במאי שעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי