לקראת המינוי של ברק יצחקי: גל כהן עזב את בית"ר ירושלים

play
גל כהן מאמן בית"ר ירושלים | מאור אלקסלסי
צפו: שער בתוספת הזמן העניק לבני סכנין ניצחון יקר על בית"ר ירושלים 03:15

מי ששימש כמאמן החירום אחרי הפיצוץ עם אבוקסיס, עוזב רשמית את המועדון אחרי שנתיים וחצי. ברק יצחקי יוכרז כמחליפו במסיבת עיתונאים (14:00, ישיר בוואלה! ספורט). כהן נפרד: "בית"ר היתה עבורי בית אמיתי"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ההפסד ביום שבת לבני סכנין וההסתבכות בתחתית גרמו לזעזוע מקצועי בבית"ר ירושלים, שתציג היום (14:00, ישיר בוואלה! ספורט) את ברק יצחקי כמאמן החדש במסיבת עיתונאים משותפת עם המנהל המקצועי הנכנס, אלמוג כהן. עוד לפני שזה קורה, בבית"ר הכינו את הקרקע והודיעו היום על כך שגל כהן עוזב את הקבוצה.

כזכור, גל כהן קיבל את הג'וב אחרי עזיבת יוסי אבוקסיס, אולם התוצאות הרעות גרמו לברק אברמוב והמנהל המקצועי החדש של אלמוג כהן לפנות לשחקן העבר האגדי של המועדון, שסומן כמועמד המוביל לאמן את המועדון החל מהעונה הבאה, ולדרוש שיצטרף באופן מיידי. בבית"ר הדגישו כי יצחקי היה המועמד היחיד לתפקיד. גל כהן, מנגד, לא ימשיך כאמור במועדון ויסיים תפקידו במערכת אחרי קרוב לשלוש עונות.

גל כהן מאמן בית"ר ירושלים
גל כהן מאמן בית"ר ירושלים | מאור אלקסלסי

אומרים שכל סוף הוא התחלה חדשה ואחרי שנתיים וחצי שאני בבית"ר וירושלים הפכה עבורי לבית אמיתי", כתב גל כהן בפוסט פרידה באינסטגרם שלו, "הגעתי עם ארווין קומאן אחרי ראיון ואלי אוחנה שרק מלדבר איתו הייתי מתרגש יום יום מחדש. עבר עלינו הכל. עזיבה של בעלים באמצע עונה ועננה מקצועית וכלכלית על המועדון, במקביל התמודדות ומלחמת הישרדות בליגה בתקופה של חוסר וודאות ענקית, התחלת עונה חדשה בלי בעלים, תקציב ושחקנים, החלפת בעלים שהצילה את בית"ר וסיום עונה אדירה עם תואר מחזיקת גביע המדינה".

"מודה על הכל תמיד, תמיד עשיתי את הכי טוב בשביל הקבוצה וזכיתי לעבוד עם אנשי מקצוע הכי מוכשרים וטובים שיש – ארווין קומאן, יוסי מזרחי ויוסי אבוקסיס שבתקופה ביחד איתו עברנו הכל מהכל".

בית"ר ירושלים מדורגת במקום ה-11 בטבלה עם 22 נקודות – אחת בלבד מעל הפועל חדרה שמתחת לקו האדום, ושש פחות מבני סכנין הנמצאת במקום השישי המוביל לפלייאוף העליון. הופעת הבכורה של יצחקי על הקווים תהיה ביום שבת הקרוב, אז תארח בית"ר ירושלים הלחוצה את מכבי נתניה.

יצחקי (39) גדל במחלקת הנוער של הפועל אשקלון אך פרץ בשורות בית"ר ירושלים, בה שיחק בשתי קדנציות – מ-2003 עד 2007, ומ-2008 עד 2010. הוא הצעיד את המועדון הצהוב-שחור לאליפות (2006/07) וגביע המדינה (2008/09), ולאחר מכן זכה בשתי אליפויות עם מכבי תל אביב. את קריירת המשחק שלו סיים בתום עונת 2017/18, והשתלב בצוות המקצועי של הצהובים. יצחקי שימש בין היתר כמאמן זמני, וגם כמנהל המקצועי של מכבי תל אביב – תפקיד ממנו התפטר במאי שעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי