שב לטדי: ברק יצחקי מונה למאמן בית"ר ירושלים

play
ברק יצחקי מנהל מקצועי של מכבי תל אביב ומאמן זמני | ברני ארדוב
צפו: שער בתוספת הזמן העניק לבני סכנין ניצחון יקר על בית"ר ירושלים 03:15

מי שהיה המועמד המוביל של אלמוג כהן לשמש כמאמן בעונה הבאה נקרא לדגל באופן מיידי לאור רצף המפלות שדרדר את הקבוצה מרחק נקודה בלבד מהקו האדום. משה אוחיון ישמש כעוזרו, אלמוג כהן: "מבינים את גודל השעה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שלושת הפסדי הליגה הרצופים הביאו את בית"ר ירושלים לחשב מסלול מחדש. במועדון הודיעו היום (שני) על מינויו של ברק יצחקי כמאמן הראשי החדש לשתי עונות וחצי, במטרה להשאיר את הקבוצה שהסתבכה במאבקי התחתית בליגה. כזכור, גל כהן קיבל את הג'וב אחרי עזיבת יוסי אבוקסיס, אולם התוצאות הרעות גרמו לברק אברמוב והמנהל המקצועי החדש של אלמוג כהן לפנות לשחקן העבר האגדי של המועדון, שסומן כמועמד המוביל לאמן את המועדון החל מהעונה הבאה, ולדרוש שיצטרף באופן מיידי.

יצחקי משלים שדרה מקצועית חדשה לגמרי, כאשר משה אוחיון ישמש כעוזרו במקום גל כהן שנפרד מוקדם יותר מהקבוצה, כאשר הסמכות המקצועית הבכירה תהיה אלמוג כהן, שעזב את מכבי נתניה ויהיה המנהל המקצועי בבית"ר ירושלים.

המנהל המקצועי, אלמוג כהן, שגם כן נכנס לתפקידו כבר מהתקופה הנוכחית, אמר לאחר המינוי: "בית"ר ירושלים נקלעה למצב שהצריך את התערבותנו המיידית. אנחנו מבינים את גודל השעה. וצריכים לעצור את רצף ההפסדים ולהביא את עצמנו למצב שאנחנו מתרחקים שוב מהתחתית. ברק יצחקי הוא האיש שבחרנו ואני שמח שהוא מוכן היה להיכנס לתפקיד כבר מעכשיו".

ברק יצחקי מנהל מקצועי של מכבי תל אביב ומאמן זמני
ברק יצחקי מנהל מקצועי של מכבי תל אביב ומאמן זמני | ברני ארדוב

בית"ר ירושלים מדורגת במקום ה-11 בטבלה עם 22 נקודות – אחת בלבד מעל הפועל חדרה שמתחת לקו האדום, ושש פחות מבני סכנין הנמצאת במקום השישי המוביל לפלייאוף העליון. הופעת הבכורה של יצחקי על הקווים תהיה ביום שבת הקרוב, אז תארח בית"ר ירושלים הלחוצה את מכבי נתניה.

יצחקי (39) גדל במחלקת הנוער של הפועל אשקלון אך פרץ בשורות בית"ר ירושלים, בה שיחק בשתי קדנציות – מ-2003 עד 2007, ומ-2008 עד 2010. הוא הצעיד את המועדון הצהוב-שחור לאליפות (2006/07) וגביע המדינה (2008/09), ולאחר מכן זכה בשתי אליפויות עם מכבי תל אביב. את קריירת המשחק שלו סיים בתום עונת 2017/18, והשתלב בצוות המקצועי של הצהובים. יצחקי שימש בין היתר כמאמן זמני, וגם כמנהל המקצועי של מכבי תל אביב – תפקיד ממנו התפטר במאי שעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי