עידן אלמוג כהן וברק יצחקי מתחיל: אימון כפול ואסיפה

play
שוב צהוב שחור. יצחקי | שלומי גבאי
ההשוואה לדגו והסיבה לבחירה. צפו: ברק יצחקי הוצג כמאמן בית"ר ירושלים 03:06

המנהל המקצועי והמאמן החדש יחלו היום בעבודה. דגני וקריאף עשויים לחזור לרוטציה: "מי שירצה להילחם, נמצא את הפתרונות מולו"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עידן אלמוג כהן וברק יצחקי בבית"ר ירושלים יתחיל היום (שלישי) עם אסיפת שחקנים, אימון כפול והרבה מאוד אנרגיות שתפקידן להוציא את הקבוצה מהמצב אליו נקלעה, כשהיא מקדימה את הקו האדום בנקודה בלבד. בבית"ר לא מסתכלים רחוק ומתרכזים אך ורק במשחק הקרוב נגד מכבי נתניה, מפגש פיקנטי עבור אלמוג כהן.

למרות שנתניה הפסידה חמישה משחקים רצופים והובסה אתמול 5:1 על ידי מכבי תל אביב, בקבוצה אמרו: "יהיה משחק קשה מאוד. לא סתם ברק יצחקי דיבר על הקהל אתמול, יש הרבה בעיות אך במצב שלנו התמיכה של הקהל יכול להיות הקלף הכי חשוב שלנו להישארות בליגה".

אתמול התברר שכבר חצי שעה לאחר ההפסד של בית"ר לסכנין, בעוד יצחקי משמש כפרשן, אלמוג כהן יצר איתו קשר וקרא לו להגיע לפגישה כדי לסגור. השניים נפגשו סביב חצות וסיכמו עקרונית את הצטרפותו למועדון, כשכל מה שנותר היה לסגור רשמית את החוזה בין עורכי הדין ביום שלמחרת – מה שהתעכב במשך יותר מיממה עד אתמול בצהריים.

אוראל דגני בית"ר ירושלים
יחזור לתמונה? דגני | דני מרון

אחרי שבבית"ר הגדירו את הסיטואציה כמצב חירום, יש רצון לרתום את כל שחקני הסגל למשימה. אוראל דגני ואופיר קריאף, שדקות המשחק שלהם הוגבלו בשל החוזים בהם הם מחזיקים וחוסר הרצון להתחייב אליהם בעונה הבאה, צפויים להיקרא לשיחות בניסיון למצוא פתרון. ייתכן שיימצא פתרון בנוגע לאופציות בחוזיהם לעונה הבאה.

במקרה של דגני, אם הוא לא ימשיך בית"ר תהיה צריכה לפצותו ב-3 משכורות, ולכן אמרו במועדון כי "במצב הנוכחי שמים הכל בצד. מי שירצה להיות כאן, להילחם עבור המועדון ועבור הקריירה שלו, נמצא את הפתרונות מולו".

ברק יצחקי יערוך השבוע אסיפות אישיות, יכיר את השחקנים ויחד עם אלמוג כהן הם יילמדו את בית"ר הנוכחית – עד כמה שהם יכולים. יצחקי דיבר אתמול במסיבת העיתונאים על שער ההפסד בתוספת הזמן בסכנין ואמר: "היו ברחבה 7-8 שחקנים של סכנין ורק 5 של בית"ר, זה לא יכול להיות".

המאמן הטרי יילמד שבית"ר קיבלה הרבה שערים דומים העונה ובמצב הנוכחי הוא יצטרך להוציא מהשחקנים משהו אחר כדי שדברים ישתנו, או כמו שאמרו שחקנים: "אבוקסיס ואחרי זה גל כהן דיברו באסיפות על הגולים האלה ואנחנו ממשיכים לספוג אותם בדקות האחרונות – ולא רק בהן. זה מביך אותנו כשחקנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי