יצחקי לשחקני בית"ר: "כולם צריכים לתת יותר, זכות להיות כאן"

play
ברק יצחקי, שחקן בית"ר ירושלים | אתר רשמי, בית"ר ירושלים
ההשוואה לדגו והסיבה לבחירה. צפו: ברק יצחקי הוצג כמאמן בית"ר ירושלים 03:06

המאמן החל את תפקידו עם אימון כפול ושלח מסר לשחקנים לקראת הופעת הבכורה שלו על הקווים נגד מכבי נתניה בשבת: "נעבוד קשה, תרגישו את זה מיד". התעוררות אצל האוהדים: כ-16 אלף צופים אמורים להגיע לטדי. אופטימיות בנוגע לכשירות של עדי יונה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ברק יצחקי החל אתמול (שלישי) רשמית את תפקידו כמאמן בית"ר ירושלים עם אימון כפול בבית וגן. עוד לפני האימון אמר המאמן לשחקנים: "נצליח רק אם תהיה מחוייבות של כולם. אנחנו נעבוד קשה ואתם תרגישו את זה כבר היום. יש כאן שחקנים טובים, אבל נצטרך לשנות ולשפר דברים. ראיתי הרבה משחקים של הקבוצה השנה ומבחינתי כולם צריכים לתת יותר, להבין מה זה בית"ר ירושלים, מה זאת הזכות להיות במועדון הזה, להיות מחוייבים".

כשירותם של טימו מוזי, עדי יונה ואופיר קריאף תתברר עד לשבת, כאשר לגבי יונה וקריאף המצב יותר אופטימי. אלמוג כהן כבר החל לעבוד ומעוניין לצרף למעטפת המקצועית מספר אנשי צוות נוספים, בשלב ראשון יצורפו אחד או שני אנשי צוות והשאר יגיעו בקיץ.

ברק יצחקי, שחקן בית"ר ירושלים
| אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בית"ר תפגוש בשבת את מכבי נתניה, במה שהפך לקרב תחתית קשוח. במועדון מעריכים כי כמות גדולה של קהל תגיע לטדי כדי לתמוך בקבוצה בבכורה של יצחקי על הקווים, עם צפי לכ-16 אלף צופים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי