יצחקי: "לא היה הרבה זמן להיכרות עם השחקנים, צריך לשנות תפיסה"

play
| שלומי גבאי
ההשוואה לדגו והסיבה לבחירה. צפו: ברק יצחקי הוצג כמאמן בית"ר ירושלים 03:06

המאמן החדש בבית"ר ירושלים מייחל לאווירה חמה בבכורה מול מכבי נתניה, דהן: "המשחק הזה במיוחד הוא על החיים שלנו" (שבת, 19:30, ספורט3)

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עידן ברק יצחקי בבית"ר ירושלים ייצא לדרך ביום שבת (19:30, ספורט3), כאשר הקבוצה מהבירה תארח בטדי את מכבי נתניה. הירושלמים אמנם רחוקים רק נקודה מהקו האדום, אך עם ניצחון יוכלו לעקוף את היהלומים שהחלו את המחזור במקום השמיני. אם יצחקי עוד מפנטז על הפלייאוף העליון הוא יצטרך לסגור בארבעה מחזורים פער של שש נקודות מבני סכנין השישית, כך שהוא צריך לספק תוצאות כבר משבת.

המאמן החדש דיבר לקראת משחק הבכורה ואמר: "אף פעם לא הסתרתי את הרגשות שיש לי למועדון הזה, בסוף סגרנו מעגל אחרי כל כך הרבה שנים ועכשיו מסתכלים לקראת המשחק שיש לנו בשבת. צריך להתכונן בצורה הכי נכונה וטובה כדי לעשות את התוצאה שאנחנו מצפים לעשות".

"עשינו כמה אימונים בודדים, אין הרבה זמן לשחקנים להכיר אותי ולהיפך. אני ראיתי מה שאני צריך לראות מהתקופה האחרונה. יש עבודה רבה וקשה לפנינו, וכדי להביא תוצאות טובות אנחנו קודם כל צריכים לשנות את התפיסה ולהשקיע. אם לא נשקיע הרבה יותר, כנראה שהתוצאות לא יהיו טובות".

ברק יצחקי מוצג כמאמן החדש של בית"ר ירושלים
רב הנסתר על הגלוי. עדיין. יצחקי | שלומי גבאי

על תגובת הקהל למינויו: "מהרגע שפורסמה ההודעה הרשמית, אני מקבל המון תמיכה והאוהדים של בית"ר ידועים באהבה שלהם למועדון. מאמין שיהיה משחק מאוד ביתי עם הקהל שלנו שיגיע בהמוניו ונקווה לשמח אותו בסוף, בסוף הוא דוחף אותנו ואנחנו צריכים להחזיר על המגרש לו ולמועדון".

על היריבה אמר המאמן: "מכבי נתניה מגיעה בתקופה פחות טובה, בעיקר אחרי המשחק האחרון, אבל קבוצות שמגיעות במצב כזה הן הכי מסוכנות. משחק מאוד קשה מול קבוצה מאומנת. אנחנו צריכים לעבוד הרבה יותר קשה מהם, לרצות הרבה יותר ועם הנקודות הטקטיות שלנו נצטרך לעשות את העבודה ולנצח".

הבלם אורי דהן הוסיף: "שבוע לא פשוט בתקופה לא פשוטה, אחרי ההפסד לבני סכנין. יש צוות חדש, מאמנים חדשים ואנחנו כאן בשביל לשנות את המצב. השחקנים אחראים על הכל. מקווה שנצא מכאן לדרך חדשה. תמיד אפשר להיאחז בדברים חיוביים, בעיקר שמגיע צוות חדש ומלמד אותנו מהדברים הבסיסיים ועד הטקטיים. המשחק הבא הוא על החיים שלנו, כמו כל משחק בליגה הזאת אבל זה במיוחד. אנחנו צריכים אותו שיתמוך בנו ויחזיר לנו על המגרש. כולם רואים את המצב שלנו בטבלה, כמה נקודות למעלה ונקודה אחת למטה, אנחנו חייבים ניצחון בשבת בכל מחיר, בעבודה קשה, ואני מאמין שזה יקרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי