ברדה: "מכבי תל אביב העיפה כדורים, לא הגיע לנו להפסיד"

play
מתוסכל. אליניב ברדה | אריאל שלום
צפו: זהבי החמיץ פנדל, אך מילסון סידר למכבי ת"א ניצחון חשוב על באר שבע 02:57

מאמן הפועל באר שבע מאוכזב מההפסד: "אם היינו מבקיעים במחצית השנייה, גם היינו מנצחים". חטואל: "מעריץ את זהבי, הוא ייצא מזה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

מאז דצמבר 2015 לא הצליחה הפועל באר שבע לנצח את מכבי תל אביב בבלומפילד, וגם הערב (שבת) הנתון הזה לא השתנה. המדורגת שלישית רצתה להשלים סיבוב ללא הפסד, אחרי 12 מחזורים שבהם רשמה 10 ניצחונות רצופים בין שתי תוצאות תיקו, אבל כמו בסיבוב הראשון הפסידה 1:0 לצהובים שעלו לפסגת ליגת העל ומקדימים אותה בתשע נקודות. ניב אליאסי מנע מערן זהבי לכבוש כשעצר פנדל שלישי העונה בליגה (ורביעי יחד עם הנבחרת הצעירה), אבל לפני כן נכנע לריבאונד של מילסון ובאר שבע הפסידה בפעם השישית העונה.

פרט להפסד, האורחת יצאה מבלומפילד מודאגת בעקבות פציעתו של הקפטן מיגל ויטור, שנאלץ לצאת במחצית.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע
מתוסכל. אליניב ברדה | אריאל שלום

אליניב ברדה אמר בסיום: "התחושות לא נעימות, לא משחק שהגיע לנו להפסיד. היה שקול במחצית הראשונה, ובשנייה היינו הרבה יותר טובים ממכבי תל אביב. הם זרקו למעלה כדורים ולא סיכנו אותנו. אני מרוצה מהמחצית השנייה, אם היינו מבקיעים גם היינו מנצחים. זה מאוד מתסכל. אנחנו מתעסקים בעצמנו, עשינו סיבוב שני מצוין אחרי סיבוב ראשון לא טוב. ננסה להמשיך את מה שהיה במחצית השנייה. היו תבניות התקפה מתוכננות וטובות, לפחות זו ההרגשה שלי".

על ארתור שושנאצ'ב שפתח בחוד: "לא ראיתי ששמרו עליו בכזו קלות, אבל לא שיחקנו עליו בצורה חכמה. הוא לקח את כל המאבקים בראש והיה לא רע בשביל משחק ראשון בהרכב. יש לו עוד דרך לעבור".

שחקן הפועל באר שבע רותם חטואל
תומך בזהבי. חטואל | אריאל שלום

רותם חטואל אמר בסיום: "מאוכזב בשביל הקהל. היינו פחות טובים, בעיקר במחצית הראשונה. במחצית השניה היינו יותר טובים ולא היינו מספיק חדים. חזרה למאבק האליפות? אנחנו תמיד מאמינים. צריך לעבור הלאה, יש לנו משחק גביע".

חטואל נשאל לגבי הבצורת של ערן זהבי, שגם החמיץ הערב פנדל, והשיב: "ערן זהבי זה החלוץ הכי גדול שהיה פה, אנחנו לומדים ממנו כל יום. באופן אישי אני מעריץ שלו ואני בטוח שהוא ייצא מזה כמו גדול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי