בית"ר ירושלים במאבק: "במחצית הראשונה שחקנים לא עמדו בלחץ"

play
יש עוד עבודה בבית"ר. יצחקי ואוחיון | ברני ארדוב
איך ברק יצחקי סיכם את הופעת הבכורה שלו כמאמן בית"ר ירושלים? צפו 09:41

בית"ר ירושלים ברגשות מעורבים אחרי התיקו נגד נתניה. יצחקי לקראת באר שבע: "לפני שהגעתי ראיתי את לוח המשחקים, אם לא הייתי מאמין לא הייתי מגיע". מוזי בספק

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים ירדו ברגשות מעורבים לאחר התיקו הביתי מול מכבי נתניה, בבכורה של ברק יצחקי על הקווים. מצד אחד הקבוצה הייתה טובה יותר במחצית השניה ולא השכילה להבקיע, אך מנגד, אחרי מחצית ראשונה רעה מאוד ושלושה הפסדים רצופים, נקודה מאפשרת קצת לנשום לקראת המשך משחקי הליגה, על אף שבשני המשחקים הבאים תפגוש את הקבוצה את הפועל באר שבע ומכבי תל אביב.

תכנית המשחק של בית"ר הייתה טובה לדקות הראשונות אך מהר מאוד מכבי נתניה זיהתה את הבעיות בקישור ובאגפים והגיעה ללא מעט מצבים שמבחינת בית"ר בנס לא נגמרו בשער. ההוראות להתנפל אחרי איבוד כדור לא מולאו על ידי חלק מהשחקנים, הקבוצה הייתה רכה ועם הרבה מזל המחצית הסתיימה ב-0:0, או כמו שאמרו בבית"ר: "במחצית הראשונה זה הרגיש שחלק מהשחקנים לא עומדים בלחץ ועם רגליים כבדות, אסור שזה יקרה".

פלאמן גלאבוב ושחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
יש סיבות לדאגה, יש סיבות להתעודד, אבל הזמן לוחץ. בית"ר | ברני ארדוב

יצחקי הרגיש את הלחץ באיצטדיון שמשפיע על השחקנים, הוא לא הפך שולחנות במחצית, הוא ניסה לדבר כדורגל, לשנות ולייצר קבוצה שתשלוט במשחק. זה הצליח אבל לא היה תאכל'ס. שועה היה ביום רע, גם עדי יונה שהחלים מפציעה היה חלוד, דור מיכה ניסה אבל זה עדיין לא זה, חורחלי לא הביא שינוי ופריידיי היה טוב עם הגב אך לא מספיק חד ומסוכן כדי להבקיע.

בשבוע ראשון של מאמן נעשים שינויים, חלקם גם איזשהו הימור ודם חדש על הדשא, אך משבוע לשבוע יצחקי ילמד עם מי לצאת למלחמה הזאת. מאמן שלישי בעונה מתמנה כשיש הרבה בעיות, ומצד אחד יש רצון ללחץ, אך מצד שני לא בטוח שהסגל הזה בנוי לכך. ישנן המון טעויות אישיות שמייצרות מצבים ליריב וזה משהו שבית"ר לא יכולה להרשות לעצמה במאבקי התחתית.

אופיר קריאף חזר אתמול לעניינים ומבחינת הצוות המקצועי הוא כמו כולם – מתחיל מאפס. אוראל דגני היה על הספסל אך לא ברור עדיין מה יהיה איתו. דגני אמנם יכול לשחק עוד 3-4 משחקים לפני שחוזהו יתחדש אוטומטית, אך בשלב זה בבית"ר רוצים שיוותר על האופציה בחוזהו לעונה הבאה והצדדים עדיין בשיחות. טימוטי מוזי ינסה להתאמן בצורה מלאה השבוע, כאשר כרגע הוא בספק גדול למשחק בטרנר, שייערך ללא קהל חוץ.

ירדן שועה בית"ר ירושלים
ירדן שועה בית"ר ירושלים | ברני ארדוב
ברק יצחקי מאמן בית"ר ירושלים לצד משה אוחיון
יש על מה לעבוד. יצחקי ואוחיון | ברני ארדוב

ברק יצחקי סיכם: "אני רואה אותו בצורה שונה משהייתי שחקן, צריך לעבוד קשה מאוד וצריך לעבוד הרבה כדי שבסוף הקבוצה תשחק איך שאני רוצה. זה לא פשוט, לקחתי את זה בחשבון כשבאתי, נצטרך להמשיך להסתכל קדימה, כי ראינו בדקות מסוימות שיש איכות, שחקנים שיודעים לשחק. נצטרך לשנות קצת את המנטליות מבחינת משחק ההגנה ומשחק הלחץ, זה ישתפר עם הזמן".

המאמן הוסיף: "אנחנו צריכים לרוץ הרבה יותר, ללחוץ יותר חזק ביותר שלבים של המשחק, צריך לשנות תפיסה. אנחנו משחקים כדורגל קצת שונה וצריך למצוא את הבלאנס כי בסוף לא בניתי את הקבוצה וצריך לעשות התאמות. אני יודע מה צריך לתקן ומקווה שזה יקרה כמה שיותר מהר".

על באר שבע ומכבי תל אביב: "אם לא הייתי מאמין לא הייתי בא לפה. לפני שלקחתי את האתגר הזה ראיתי את לוח המשחקים. אבל במצבים כאלה אתה לא מסתכל על זה, אתה מנתח את הסיטואציה ומתכונן לדרך. יש לנו משחק מאוד קשה בבאר שבע ואני מתמקד רק בו, מה שיהיה אחרי זה נגיע ונדבר אחריו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי