מכבי פ"ת רוצה להשאיר את קוז'וך: "פלייאוף עליון – כמו אליפות"

play
מאמן מכבי פתח תקוה רן קוז'וך | קובי אליהו
צפו: שהר כיכב, מכבי פ"ת התעללה בהפועל תל אביב החלשה של אבוקסיס 03:16

המאמן סוחט מחמאות אחרי ה-0:3 על הפועל תל אביב וסיכוייו להמשיך לעוד עונה גדלים: "הקבוצה עברה שינוי אדיר, היה צריך להיגמר 0:6"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקוה ממשיכה במסע המטורף שלה ואתמול (שבת) היא הביסה 0:3 את הפועל תל אביב באחד המשחקים הכי טובים שלה העונה.

זה היה ניצחון חמישי של המלאבסים בששת המשחקים האחרונים ואין ספק שמדובר באחת הקבוצות שנמצאות בכושר הכי טוב בליגה בשלב הזה. כשנותרו עוד שלושה מחזורים בלבד לסיום הליגה הסדירה, נמצאת פתח תקוה חזק מאוד בתמונת המאבק על הפלייאוף העליון, כאשר נראה שהמאבק יהיה כעת משולש בינה ובין בני ריינה וסכנין על שני מקומות פנויים.

"אם מכבי פתח תקוה תעשה פלייאוף עליון זה יהיה כמו אליפות", אמרו במועדון. "הקבוצה הזאת עברה העונה שינוי אדיר ואפשר לראות איך הכל מתחיל להתחבר עכשיו. השחקנים משחקים אחד בשביל השני ולאף אחד אין כאן אגו. אתמול זה היה משחק חד צדדי שהרבה זמן לא ראינו, היה צריך להיגמר 5 או 6 וזה לא היה מפתיע אף אחד".

מוחמד הינדי, בן שהר, שחקני מכבי פתח תקוה
מכבי פתח תקוה בפורמה נהדרת | קובי אליהו

רן קוז'וך ממשיך לקבל שבחים גדולים מראשי המועדון ולמרות שאין בחוזהו שום סעיף המבטיח הארכת חוזה במקרה של פלייאוף עליון, נראה ששני הצדדים מעוניינים בהמשך ההתקשרות לעונה הבאה, בלי קשר לאיך תסתיים העונה הנוכחית. לצד שביעות הרצון של אבי לוזון מהמאמן שלו, גם קוז'וך עצמו הביע לא פעם את העובדה שהוא מרגיש ממש טוב במועדון והאתגר של קבוצה כמו מכבי פתח תקוה מתאים לו מאוד כעת.

בפתח תקוה מרוצים מאוד מהתייצבות משחק ההגנה, כמו גם מההשתלבות של שחקני הרכש מינואר והכניסה להרכב ולרוטציה של שני שחקני קבוצת הנוער, ניב יהושוע שהפך לשחקן הרכב קבוע ולירן חזן שמקבל גם הוא דקות לא מעטות.

במשחק הקרוב תתארח פתח תקוה אצל מכבי תל אביב בבלומפילד ואחר כך מחכה לה הדרבי הפתח תקוואי. את העונה הסדירה היא תסיים נגד בית"ר ירושלים בבית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי