דגו: "אני מתנתק ממה שאומרים על פיירו, הוא שחקן ברמה גבוהה"

play
פרנזי פיירו, חלוץ מכבי חיפה | לירון מולדובן
צפו בתקציר: רביעייה היסטורית לפיירו, מכבי חיפה דרסה 0:5 את אשדוד 03:55

מאמן מכבי חיפה אחרי ה-0:5 באשדוד בו כל השערים הובקעו במחצית הראשונה: "שיחקנו מדהים עוד לפני הכרטיס האדום". אלי לוי: "אם מישהו צריך לשאת באחריות זה אני"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה סיפקה תשובה מוחצת למי שחשב שהיא נלחצה מעלייתה הזמנית של מכבי תל אביב לפסגה. האלופה פירקה 0:5 בחוץ את מ.ס. אשדוד הערב (ראשון) במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל, ושבה לראשות הטבלה כשמאזן הנקודות שלה זהה לזה של הצהובים.

כוכב ההצגה היה פרנזי פיירו: החלוץ, שעד הערב מעולם לא כבש שלושער בקריירת המועדונים שלו (עשה זאת פעם אחת בנבחרת האיטי), ירה לא פחות מארבעה שערים לרשת של אריאל הרוש. פייר קורנו הבקיע שער בכורה במדי מכבי חיפה, ענאן חלאילי בלט גם הוא עם שני בישולים והירוקים התאוששו מהמעידה בדרבי לפני שבוע.

פרנזי פיירו, חלוץ מכבי חיפה
פרנזי פיירו, חלוץ מכבי חיפה | לירון מולדובן

מאמנו, מסאי דגו, אמר אחרי ה-0:5 המרהיב: "המחצית הראשונה הייתה מדהימה עוד לפני האדום. ידענו שאשדוד תילחם על החיים שלה. זה היה כמובן יותר קל אחרי האדום. לנצח ככה אחרי אירופה זה מראה שיש כאן משהו מיוחד. תמיד כשאני מדבר על פרנזי, אני מדבר על הלב של הבנאדם הזה. הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד, מאוד קבוצתי. אני מאוד אוהב אותו ברמה האישית. אני מתנתק ממה שאומרים עליו. כולם אוהבים אותו, הלוואי שימשיך ככה".

עוד אמר דגו על פיירו: "הייתה לו תקופה לא פשוטה. הפציעה שלו הגיעה כשהוא היה בכושר שיא. כשהוא חזר היתה לדין תקופה מדהימה. היתה תחרות ביניהם. אנחנו מאוד שמחים בשבילו והלוואי שזה ימשיך ככה".

לסיום אמר על מאבק האליפות מול מכבי תל אביב: "אני מאוד מכבד את היריבות, אבל אנחנו מסתכלים רק על עצמנו והכול תלוי בנו. גם בהפסדים וגם בניצחונות. השחקנים מבינים עניין ויודעים שיש המון נקודות בקופה. יש את הפלייאוף, מי שיכתיר אלופה בשלבים האלו, יש לו בעיה קשה".

גיבור המשחק, פרנזי פיירו שכאמור כבש רביעייה והעלה את מאזנו העונה ל-14 שערי ליגה העונה, אמר: "איפה הכדור? בחדר ההלבשה. זו הרביעייה הראשונה שלי בקריירה ואני מאוד שמח. אני תמיד מנסה לעבוד קשה כדי לעזור לקבוצה ואני יודע שאקבל הזדמנויות רק אם אעבוד קשה. זה לא משנה כמה אני מחמיץ, אני יודע שאצליח לכבוש ואני עובד קשה בשביל זה. יהיו משחקים טובים יותר או טובים פחות כי לחלוצים יש עליות וירידות, אבל אני לא אפסיק לעבוד קשה אף פעם".

אלי לוי, מאמן מ.ס. אשדוד
| לירון מולדובן

בצד השני, המאמן אלי לוי לקח אחריות בעקבות ההפסד הצורם: "התחושות לא נעימות. לא כיף להפסיד, בטח שלא בתוצאה כזו. אני רוצה להתנצל בפני הקהל שלנו שבאמת הצביע ברגליים. מכבי חיפה גדולה עלינו בהרבה מספרים ורצינו לנסות לעשות התאמות ולצמצם את הפערים ולא הצלחנו. יש לנו משחק מול סכנין ואין לנו יותר מדי זמן להתאבל. אני הראש ואני אחראי. כולם ראו את התוצאה במחצית, אבל אני לא מאשים אף אחד. אם מישהו צריך לשאת באחריות זה אני".

הבלם גיל כהן הוסיף: "פתחנו את המשחק הכי גרוע שאפשר. זה משהו שממש לא ציפינו לו. אין מה לעשות, המשחק הזה נגמר. אין יותר מדי מה להגיד, צריך רק לדבר במגרש. פיירו לא התאמץ אפילו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי