"שחקני בית? לא רואה מישהו שמספיק טוב בשביל לשחק בהפועל תל אביב"

play
שחקני הפועל תל אביב מאוויס צ'יבוטה, אליאן רוחנא | קובי אליהו
צפו: שהר כיכב, מכבי פ"ת התעללה בהפועל תל אביב החלשה של אבוקסיס 03:16

אקס האדומים והפרשן גילי ורמוט התייחס למצב הקבוצה ב-103FM, אחרי התבוסה למכבי פתח תקוה: "להבדיל מקוז'וך, עוד לא רואים טביעת אצבע של אבוקסיס, הוא רק מחכה לשרוד ולהתחיל מחדש בקיץ"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

פרשן ספורט1 גילי ורמוט עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וניתח את מצבה של האקסית שלו, הפועל תל אביב, שהובסה 3:0 על ידי מכבי פתח תקווה ונמצאת בסכנת ירידה ללאומית.

האזינו לדברים

ורמוט ניתח: "יוסי אבוקסיס לא תיאר שהמצב יהיה כזה אחרי שלושה משחקים, אתה רואה מבחוץ ואומר 'אני אבוא ואסדר'. יש איזו תחושה שהסגל מספיק טוב כדי להיות בפלייאוף העליון, אנשים מבחוץ אומרים את זה, אבל הוא לא מספיק טוב וחסרים בו המון דברים.

"יוסי עוד לא הספיק להשפיע על הקבוצה, עוד לא רואים את טביעת האצבע שלו, להבדיל מרן קוז'וך שעושה עבודה נהדרת במכבי פתח תקוה ולקח לו זמן להתאקלם. ק'וזוך הוא איש מקצוע, גם בנתניה ראו את זה. לקח לו קצת זמן להיכנס במכבי פתח תקוה, הוא עשה כמה חיזוקים נקודתיים, והקבוצה באמת נראית טוב. הפועל תל אביב בבעיה חמורה, כל הזמן מדברים על שחקני בית ואני לא רואה שם מישהו שמספיק טוב בשביל לשחק בהפועל תל אביב".

מאמן הפועל תל אביב, יוסי אבוקסיס | קובי אליהו

ורמוט המשיך: "שחררו את המגן המני אלון אזוגי שבאמת היה נראה כמו צל של עצמו בהפועל תל אביב והביאו במקומו את רז מאיר, ובמשחק האחרון אזוגי רקד על המגרש ומאיר נראה ברמה של הפועל תל אביב. אין ספק שיוסי רק מחכה לשרוד את העונה הזו ולהתחיל מחדש בקיץ".

האם יש חוסר מחויבות מצד השחקנים: "אני לא חושב שלא אכפת להם ושהם לא ורצים לנצח. כשאתה מפסיד כל תיקול אז אתה מגיב יותר לאט ואתה חסר ביטחון. כולם רוצים לנצח. הפועל תל אביב קבוצה לא מספיק טובה וראו את זה מהשנייה הראשונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי