בן שהר נולד מחדש וחושף מה הוביל לשינוי הקיצוני במכבי פתח תקוה

play
שחקן מכבי פתח תקוה בן שהר | קובי אליהו
צפו: שהר כיכב, מכבי פ"ת התעללה בהפועל תל אביב החלשה של אבוקסיס 03:16

אחרי שהפציץ צמד ונראה נהדר נגד הפועל תל אביב, החלוץ הוותיק ב-103FM: "צריך לדעת איך לעשות את הלחץ הגבוה, עם רן קוז'וך אנחנו עושים את הדברים הרבה יותר נכון". וגם: מה הסיכוי להתברג בפלייאוף העליון?

(גודל טקסט)

אחרי שכבש צמד נהדר וסייע למכבי פתח תקוה הלוהטת להביס 0:3 את הפועל תל אביב, בן שהר עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על התחושות: "הגעתי לכמה מצבים טובים, אולי שישה או שבעה, אני שמח שכבשתי פעמיים ומרגיש טוב. השחקנים מפרגנים לי כי הם יודעים שאני עובד קשה. אנחנו נראים טוב במשחקים האחרונים, עובדים נכון וקשה, וקוצרים את הפירות".

האזינו

על השינוי שחל במכבי פתח תקוה בתקופה האחרונה אמר שהר: "דברים מתחברים לנו. צריך לדעת איך לעשות את הלחץ הגבוה. אני לא אומר שעם בני לם לא עשינו את הלחץ טוב, אבל עם רן קוז'וך אנחנו עושים את הדברים הרבה יותר נכון. היה גם חיזוק טוב בינואר, הגיעו כמה שחקנים שעזרו לנו מאוד גם מבחינה הגנתית כי ספגנו הרבה מאוד שערים. כל הקבוצה באמת השתפרה. אני חושב שההגנה שלנו מתחילה מההתקפה, אנחנו לוחצים את הקבוצות בצורה טובה ודברים מתחברים. כשאתה מחובר ורץ עם אותו הרכב כמה משחקים טובים, אז גם רואים תוצאות ואני שמח. נגד הפועל תל אביב היינו שווים הרבה יותר מ-0:3 אבל בואו לא נהיה חזירים זו עדיין הפועל ת"א. יש לנו עוד שלושה משחקים עד הפלייאוף ואנחנו רוצים להשיג את המקסימום".

מאמן מכבי פתח תקוה רן קוז'וך | קובי אליהו

על הסיכוי להתברג בפלייאוף עליון: "נגד מכבי תל אביב זה סיפור לא פשוט, אבל גם לבאר שבע בחוץ באנו אמיצים, שיחקנו כדורגל ואני חושב שלפרקים היינו עדיפים עליהם. יש לנו משחקים לא פשוטים, אבל זה תלוי בנו – יש לנו מכבי תל אביב בחוץ, דרבי ובית"ר ירושלים. אני חושב שצריך להסתכל פר משחק, ואנחנו משתפרים מאימון לאימון ויודעים מה אנחנו רוצים".

על החזרה הפחות טובה מפגרת המלחמה: "לא יודע להסביר בדיוק מה קרה, אבל משהו באנרגיות ובחיבור. נגד חדרה הפסדנו בצורה לא טובה ואז היה מן כדור שלג שהיה צריך לעצור והחליפו מאמנים. כשרן הגיע זה לקח זמן, לא בתוך יום אתה משנה דברים, עבדנו על הרבה דברים שעזרו לנו כמו תבניות משחק התקפיות ומשחק הגנה. השינויים בינואר עזרו לנו להיראות יותר טוב. יש צעירים כמו ניב יהושע ולירן חזן, שהם מאוד מאוד מוכשרים".

בן שהר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי