באיטליה הבינו: "פיירו הסכנה מס' 1". בהאיטי היללו: "הטוב בישראל"

play
רביעייה ראשונה בקריירה. פיירו | לירון מולדובן
צפו בתקציר: רביעייה היסטורית לפיירו, מכבי חיפה דרסה 0:5 את אשדוד 03:55

בארץ המגף מזהירים את פיורנטינה מפני חלוץ מכבי חיפה אחרי הרביעייה: "קטלני ברחבה". במולדתו מתגאים: "עושה את ההבדל"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

קשה לדעת היכן פרנזי פיירו היה נעצר אמש (ראשון) אלמלא מסאי דגו היה מחליף אותו עם בדקה ה-60 באשדוד. דבר אחד בטוח: כך או אחרת, בהתחשב ברביעייה שכבש ובאופי וגיוון השערים, מדובר בתצוגה הטובה בקריירה שלו.

"פיירו כבש רביעייה אגדית", התמוגגו באחד האתרים בהאיטי. "משחק בלתי נשכח של החלוץ המוביל שלנו, שכבש רביעייה ראשונה בקריירה וחצה את 100 השערים בקריירה". בהאיטי תהו האם מדובר בהופעה הגדולה אי פעם של שחקן מקומי בליגה אירופית לאור העובדה שמדובר ברביעייה השנייה בהיסטוריה של שחקן מהאיטי. הראשון שעשה זאת הוא ג'ונל דזיר שכבש רביעייה בליגה הארמנית בשנת 2019, כך שנראה שהתשובה חיובית.

"זו עוד תצוגה יוצאת מהכלל שמבססת את מעמדו של פיירו ככישרון על ומוכיחה את היכולת שלו לעשות את ההבדל על המגרש. הוא אחד הכוכבים העולים של הכדורגל הישראלי", כתבו, ובאתר אחר כבר הגדירו אותו כ"שחקן הטוב בישראל".

פרנזי פיירו, חלוץ מכבי חיפה
פרנזי פיירו, חלוץ מכבי חיפה | לירון מולדובן

גם באיטליה מתחילים להבין שפיירו הוא האיש שפיורנטינה תצטרך לעצור בצמד המפגשים בשמינית גמר הקונפרנס ליג. "רפאלוב מנהל את המשחק, ענאן חלאילי הוא עוד שם שצריך לשים לב אליו, אבל הסכנה מספר 1 באה מכיוונו של פרנזי פיירו", כתבו אתמול באתר "FiorentinaUno". "מדובר בשחקן פיזי מאוד, גרסה טכנית יותר של אמבלה אנזולה (חלוץ פיורנטינה ונבחרת אנגולה), עם רגל ימין קטלנית ומשחק ראש מצוין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי