מירן בוזגלו עונה למבקרים אחרי תביעת הענק של מאור בוזגלו נגד באר שבע

play
מאור בוזגלו | ברני ארדוב
מאור בוזגלו הדהים כשנשאל מי תזכה באליפות בליגת העל בכדורגל 19:49

אחרי הצעד הדרמטי של כדורגלן העבר והתגובה החריפה של המועדון, אשתו סיפרה לאתר "TMI" מה עומד מאחורי ההחלטה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי תביעת הענק שהגיש מאור בוזגלו על סך 2.6 מיליון ש"ח נגד הפועל באר שבע והתגובה החריפה של המועדון, אשתו מירן התייחסה לכך לראשונה בריאיון שהעניקה לאתר "TMI".

בוזגלו סיפרה ל-"TMI" כי "מגיע לבן אדם תנאים ופנסיה. ואם לא נתנו משהו, אז זכותו לדרוש את מה שמגיע לו. הוא חלילה לא ירק לבאר, אנחנו מאוד אוהבים את באר שבע – את העיר, את האנשים, את הקבוצה, את הכל. הייתה לנו תקופה מדהימה שם, אבל אין קשר – מה שמגיע מגיע".

מאור בוזגלו | ברני ארדוב

כזכור, מהפועל באר שבע נמסר לאחר התביעה כי "מביך ומצער. כפיות הטובה והחוצפה – אין להן סוף. עושה רושם שנגמרו הפרקים בתוכניות הריאליטי, אז צריך להמציא חדשים וכמובן לממן את האירוע. לא בבית ספרנו. טרם התקבלה אצלנו התביעה, נשמח להגיד את דברנו בבית המשפט לכשתתקבל, יחד עם תביעה שכנגד בגין דברים חמורים שהתגלו אצלנו".

 בוזגלו שיחק ארבע עונות בבאר שבע ובכתב התביעה של עו"ד שי אליאס נטען שהקבוצה "פיטרה את התובע, ללא הודעה, ללא סיבה עניינית, ללא הכנה, ללא שימוע ו/או תשלום ימי הודעה מוקדמת.

"הנתבעת התנתה באופן לא חוקי את תשלומי השכר המגיעים לתובע כמו גם חבות שלה בגין תשלומי החובה לרשות המיסים בחתימה על מסמך אחיד של גמר חשבון.

"הנתבעת נהגה מול התובע בחוסר תום לב ופעלה שלא כדין, כאשר עיון בתלושי השכר של התובע מלמד כי לא הפרישה לתובע זכויות סוציאליות כדין, לרבות דמי חופשה, דמי הבראה והפרשות לקרן הפנסיה כדין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי