"לא באנו והתאבדנו על הפלייאוף העליון, הבעלים החליט קצת אחרת"

play
מאמן בני ריינה שרון מימר | מאור אלקסלסי
תיקו שסיבך אותן: 1:1 בין מכבי בני ריינה להפועל פתח תקוה. צפו 06:06

שרון מימר, מאמן מכבי בני ריינה, הנמיך ציפיות ב-103FM: "שחררנו שחקנים, לא הבאנו תחליפים בינואר והיום אנחנו משלמים על זה"

(גודל טקסט)

אחרי התיקו המאכזב בבית נגד הפועל פתח תקוה ולקראת שלושת משחקי סיום העונה הסדירה שיכריעו האם הקבוצה תתברג בפלייאוף העליון, שרון מימר עלה לשידר בתוכנית הספורט של 103FM והביע חוסר שביעות רצון מכך שמכבי בני ריינה לא חיזקה את הסגל בחודש ינואר.

מימר אמר: "בתקופה הטובה שלנו כעסו שני אומר שאנחנו אוספים נקודות בשביל להישאר בליגה. למרות שאנחנו בקצב צבירת נקודות קצת פחות טוב לאחרונה, אנחנו עדיין אנחנו שם ונלחמים על הפלייאוף העליון שזה דבר שאני לא חושב שהיה אחד שהיה מהמר עליו בתחלית העונה. השתלבות בפלייאוף העליון תהיה הצלחה אדירה, אני לא חושב שאפשר להגיד אחרת, כי אנחנו מתמודדים עם מועדונים שיש להם מסורת ותקציבים יותר גדולים, ותנאי עבודה יותר טובים. אני בטוח שהתקציב של בני סכנין גבוה משלנו".

מאמן בני ריינה שרון מימר | דני מרון

על כך שהקבוצה לא התחזקה מספיק בחלון ההעברות: "אני לא מתווה את הדרך במכבי בני ריינה אלא אחראי על הצד המקצועי. זה לא שריינה התאבדה בינואר כדי להביא את הפלייאוף העליון. אני חושב ששחררנו שחקנים בעמדות מסוימות, לא הבאנו תחליפים וואנחנו קצת חשופים בכמה מקומות. אני לא הבעלים, אני המאמן ואני רוצה שיהיה הכי טוב לקבוצה. מי שמחליט הוא הבעלים, הוא החליט אחרת וזו זכותו, אני לא מתלונן. אבל כן צריך להבין שלא באנו והתאבדנו על פלייאוף באיזה רכש או משהו כזה".

מימר המשיך: "יש לנו שתי עמדות שאנחנו חשופים בהן ולצערי לא הבאנו שחקנים, והיום אנחנו משלמים על זה כי אנחנו שוחקים את הסגל שהוא לא מספיק עמוק. השחקנים שסחבו את הקבוצה במשך כל העונה משחקים עם פציעות שלא בטוח שאחרים היו משחקים. יש שחיקה. אנחנו עדיין בפלייאוף העליון. זה לא תירוצים אלא עובדות. הסגל קצר וזה לוקח לנו מהיכולת. למרות זאת, אנחנו מאוד רוצים לעשות פלייאוף ואנחנו שם במעשים ולא בדיבורים. אנחנו 90 אחוז מהזמן בשישייה הראשונה. לא בוכים אלא עובדים קשה ואני מאמין שנשלים את המשימה היפה הזו של להתברג בפלייאוף העליון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי