גיא צרפתי המתוסכל: "משחק של 0:5 לנו, אפילו לא של 1:5"

play
מסובך בתחתית. צרפתי | דני מרון
צפו: תומר יוספי כיכב, הפועל חיפה השלימה מהפך ענק מול מכבי נתניה 03:55

מכבי נתניה לא הפסיקה להחמיץ בהפסד 2:1 להפועל חיפה. יוספי: "המחצית הראשונה הייתה הכי חלשה שלנו העונה, רצינו להחזיר לרוני"

(גודל טקסט)

אכזבה עצומה הערב (שבת) במכבי נתניה אחרי ההפסד 2:1 להפועל חיפה במשחק שפתח את המחזור ה-24 בליגת העל. הצהובים-שחורים כבשו שער מוקדם, שלטו לחלוטין במחצית השנייה והיו יכולים לסגור סיפור לפני ההפסקה – אבל החמיצו. לקראת הסיום הפועל חיפה חזרה בזכות עבודה הגנה לא טובה של נתניה וביצעה מהפך בניגוד למהלך העניינים.

לנתניה זה היה הפסד בית רביעי ברציפות והיא צברה נקודה בלבד מ-21 אפשריות בשבעת המשחקים האחרונים. המאמן גיא צרפתי אמר: "זו לא הפעם הראשונה שאנחנו בצד האכזרי של הכדורגל. אני לא רוצה להעליב את היריבה, אבל זה היה משחק של 0:5 לנו – אפילו לא 1:5. עשינו טעות וחצי, אכזריות של VAR שאישר שער – וזה קורה לנו שבוע אחרי שבוע…".

צרפתי התייחס לחילופים שלו, שאחריהם נתניה נראתה פחות טוב וגם איבדה את המשחק: "מאמן כדורגל עושה חילופים. אם הם החלישו אותנו? אולי, אני עוד צריך לראות את המשחק. בילנקי שנכנס הגיע למצב של 100 אחוז והיה צריך להבקיע – זה התפקיד שלו – אבל הוא החמיץ. החילופים בהגנה וזה של בר כהן היו כפויים בגלל פציעות ועייפות. לצערי צריך להתכונן לפלייאוף התחתון, נעשה התאמות ונבוא אחרת".

שחקני הפועל חיפה אורן ביטון, יאלו קורקה
חגיגות בהפועל חיפה, ייאוש במכבי נתניה | דני מרון

בהפועל חיפה היו מאוד מרוצים כמובן. האורחת הגיעה בסגל חסר, נראתה רע מאוד במחצית הראשונה, אבל הצליחה לנצח בפעם הרביעית העונה אחרי מהפך. רוני לוי סיכם: "פתחנו את המשחק בצורה נוראית. השבוע דיברנו על זה שיש הרגשה שהקבוצות שעדיין נאבקות על הפלייאוף העליון מגיעות ביותר טירוף מאיתנו כי אנחנו כבר הבטחנו. יואב ואני ניסינו לשדר לשחקנים שאנחנו להבטיח מקום רביעי ולקרוא תיגר על המקום השלישי – זה לא עזר. השחקנים הגיעו נינוחים ואדישים, נתניה שיחקה מצוין והייתה שווה יותר מגול אחד".

לוי הוסיף: "הבחור הצעיר מהנוער, קורקה, רציתי להכניס אותו כבר בדקה ה-30, אבל אני לא מכיר אותו מספיק טוב כדי לדעת אם זה יעבוד. הכנסתי אותו בתחילת המחצית השנייה, זה קריטי שחקן באמצע. חסרים לנו ארבעה שחקני מפתח, אבל כל השנה הוכחנו שיש לנו משהו מיוחד גם ברגעים קשים".

שחקן הפועל חיפה תומר יוספי
"רוני נזף בנו במחצית והרים אותנו. היינו חייבים להחזיר לו". יוספי | דני מרון

תומר יוספי שבישל את שער השוויון וכבש את שער הניצחון בפנדל: "המחצית הראשונה הייתה המחצית הכי חלשה שלנו העונה. לא הרווחנו שום תאקל, היינו רחוקים אחד מהשני. רוני נזף בנו במחצית והרים אותנו. היינו חייבים להחזיר לו, זה ניצחון מאוד חשוב עבורינו, בשביל הקהל והצוות. יש לנו שחקנים טובים, אנחנו קבוצה טובה".

עוז בילו שכבש את השער של מכבי נתניה: "חיכיתי לגול הזה הרבה זמן. הרגשנו טוב בתחילת המשחק ולצערי לא הצלחנו לשמור על היתרון. הולך לנו קשה, צריך לשחק כמו גברים. במצב שלנו, כשאנחנו לא כובשים שער שני, האחריות עלינו. זה לא מה שציפינו שיקרה העונה, אבל הגענו למצב הזה ונצטרך להוציא את הקבוצה ממנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי