דראפיץ': "צריכים לשחק הרבה יותר טוב". אלי לוי: "התאוששנו מה-5:0"

play
מאמן בני סכנין, סלובודן דראפיץ' | מאור אלקסלסי
צפו: בני סכנין איבדה יתרון בבית מול מ.ס. אשדוד וסיימה שוב בתיקו 06:18

סכנין ואשדוד נפרדו ב-1:1 חלש. ספינלי: "הרמה בליגה הישראלית טובה". נחמני שכבש שער בכורה: "רוצה להוכיח ומקווה שהצלחתי"

(גודל טקסט)

בני סכנין ומ.ס. אשדוד נפרדו הערב (שבת) ב-1:1, במשחק שהיה לא רע במחצית הראשונה ורע מאוד במחצית השנייה. קלאודיו ספינלי העלה את סכנין ליתרון בדקה ה-9, אבל סתיו נחמני השווה בדקה ה-23.

מאמן בני סכנין, סלובודן דראפיץ': "הם גרמו לנו ללכת קצת אחורה ולא היינו צריכים לעשות את זה. אשדוד הגיעו לקחת נקודה, אנחנו רצינו לנצח, אבל לא הייתה לנו מספיק איכות כדי להכריע. פחות מעניין אותי מה קבוצות אחרות עשו, אנחנו צריכים לשחק יותר טוב. אני מקווה שבמקומות אחרים ניקח נקודות".

מאמן מ.ס. אשדוד, אלי לוי: "באנו מהשנייה הראשונה לקחת שלוש נקודות וזה המסר שעבר לשחקנים. היו לנו יותר מצבים, המחצית השנייה שלנו הייתה מצוינת. אני חייב להחמיא לשחקנים – הם לא נתנו ל-5:0 נגד מכבי חיפה להשפיע, הם באו מוכנים מנטלית ואני גאה בהם. מגיעה מילה טובה לסהר חסון על ההופעה שהוא נתן. נחמני? ידענו שסתיו הוא חלופה ראויה להנטי המורחק והוא הוכיח את זה".

שחקן מ.ס. אשדוד, סתיו נחמני, מול שחקן בני סכנין, מארון גנטוס
נחמני כובש הערב | מאור אלקסלסי

קלאודיו ספינלי שכבש את השער של סכנין: "אני במומנטום טוב, התחלתי טוב ואני רוצה להודות לאנשים במועדון שגרמו לי להרגיש בבית מהיום שהגעתי. אנחנו קרובים לפלייאוף העליון למרות שהפסדנו היום שתי נקודות. הרמה בליגה הישראלית טובה, יש פה שחקנים טובים. אני רוצה לאחל יום הולדת שמח לאבא שלי ולהקדיש לו את השער שלי".

סתיו נחמני שהבקיע את שער השוויון: "אחרי חצי עונה בסט. מירן שלא שיחקתי הרבה, רציתי לבוא, להוכיח, לתת גולים. היום קיבלתי הזדמנות ואני מקווה שהצלחתי. המטרה שלי היא להיות בסופו של דבר שחקן מוביל, אבל כרגע המטרה היא לעזור לאשדוד להישאר בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי