זיו אריה התגאה: "0:1 גברי". מימר: "יש שחיקה, הלחץ הורג אותנו"

play
זיו אריה מאמן הפועל ירושלים | ברני ארדוב
צפו: אלמגור בישל, הפועל ירושלים השיגה ניצחון חשוב על מכבי בני ריינה 06:03

מאמן הפועל ירושלים היה מרוצה למרות "חלוקת מתנות בהגנה", מאמן ריינה טען: "חלק מהשחקנים משנים את ההתנהלות, נטפל בזה". אוהד אלמגור: "ידעתי שזה המועדון הכי מתאים עבורי"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים המשיכה את התקופה הטובה שלה הערב (שבת) עם ניצחון 0:1 על מכבי בני ריינה, בעקבותיו צימקה את הפער מיריבתה שבמקום השישי לשלוש נקודות בלבד. ילה דאון הכריע בדקה ה-30 אחרי בישול נפלא של אוהד אלמגור והשאיר לקבוצתו סיכוי טוב להגיע בכל זאת לפלייאוף העליון, כשלסיום העונה הסדירה נותרו עוד שני מחזורים.

המאמן המנצח זיו אריה אמר בסיום: "חלק מהזמן עשינו מה שאנחנו אוהבים לעשות וחילקנו מתנות, בעיקר במחצית הראשונה. היינו מוכנים למשחק הישיר שלהם, דווקא את זה סגרנו, אבל נתנו להם מתנות ולמזלנו זה לא נגמר בגול. במחצית השנייה היו דקות שהלחץ נתן את אותותיו והיו דקות שיצאנו יפה ושקט ולא עשינו את השני. בדרך כלל אני לא אוהב 0:1, אבל זה היה 0:1 גברי, בלי לספוג, טוב לנו".

אוהד אלמגור שחקן הפועל ירושלים
"חלמתי על ליגת העל". אוהד אלמגור | ברני ארדוב

לקראת ההמשך אמר מאמן הפועל ירושלים: "ביום שלישי יש לנו משחק קשה מול מכבי נתניה בשמינית גמר הגביע, קרב אמיתי וכולנו כרגע שם. נקווה שלא יהיו פצועים ונאושש את כולם. יש שבוע מורכב, עברנו משימה אחת ונמשיך לבאה".

אוהד אלמגור, מבשל שער הניצחון: "נהניתי מאוד היום, הרגשה מדהימה במשחק בית מול כל הקהל שלנו. וגם שיחקנו טוב. קיבלתי קרדיט מדהים מהרגע הראשון, קיבלו אותי יפה ורואים את זה על הדשא. כל המועדון נותן לי ביטחון מדהים. זו קפיצה גדולה עבורי, חלמתי על ליגת העל. הייתי בטוח שאשאר עד סוף העונה בלאומית, ופתאום באה הפועל ירושלים. ידעתי שזה המועדון הכי מתאים לי, זו ההחלטה הכי טובה שיכולתי לקבל. יש לי הרבה כדורגל, אני יודע שאני יכול לתת הרבה ופה יש לי את הבמה הכי גדולה כדי להראות את זה".

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים עם שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה
"הקבוצה שרצתה יותר היא זו שניצחה, ובצדק". שרון מימר עם זיו אריה | ברני ארדוב

שרון מימר, מאמן מכבי בני ריינה: "אנחנו שם, רוצים, אבל לא מספיק. הקבוצה שרצתה יותר והייתה אגרסיבית יותר היא זו שניצחה, ובצדק. יש אצלנו שחיקה עצומה, רואים את זה על המגרש. יש פה שחקנים שעולים פצועים, אין לנו יותר מדי ברירות. יש עוד שני משחקים וננסה לאושש אותם ולהביא כמה שיותר נקודות. במחצית הראשונה היו שניים-שלושה מצבים שיכולנו לעשות מהם יותר. נצטרך לרענן ולהחזיר את האמונה, אנחנו לא קבוצה רעה. הלחץ של להשיג את הפלייאוף הורג אותנו. חלק מהשחקנים משנים את ההתנהלות שלהם, וחבל. נדבר איתם ונשנה את זה, ריינה עדיין קבוצה טובה. אנחנו במאני טיים, היינו צריכים להתחזק יותר בינואר וזה עולה לנו עכשיו, אבל נתמודד גם עם זה".

הקשר רועי שוקרני: "הפסדנו, מאוד מאוכזבים. אנחנו לא מייצרים נקודות כמו בסיבוב הראשון. יש עוד שני גמרים ואפשר לעשות את זה. יש לנו את מכבי חיפה ביום ראשון הבא, נעשה חשבון נפש וננסה להשיג כמה שיותר נקודות בשני המשחקים שנותרו עד הפלייאוף. במבחן התוצאה, אנחנו לא עומדים בלחץ. מגיעים למשחק שיכול להכניס אותנו לפלייאוף ולא עושים את זה. נצטרך להתעלות. נעשה את המקסימום כדי להיות בפלייאוף ולהשלים עונה חלומית מבחינתנו, זה לא יהיה פשוט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי