אוסקר גלוך הגיע לישראל להלוויה של חברו שנהרג בעזה: "לא מאמין!"

play
שער דומה לזה מהשבוע שעבר. אוסקר גלוך | GettyImages, Franz Kirchmayr
חיסול של מחבל ופעילות כוחות צה"ל בחאן יונס 01.03.24 00:34

כדורגלן הנבחרת ביקש מקבוצתו רד בול זלצבורג להשתחרר ממשחק הליגה בראשון כדי להשתתף בהלוויה של חבר הילדות שלו שנהרג בחאן יונס וייקבר ליד ביתו: "אחי היקר"

(גודל טקסט)

אוסקר גלוך, כדורגלן נבחרת ישראל, הגיע היום (שבת) לישראל, אחרי שחבר הילדות שלו, אפיק טרי, נהרג בקרבות בעזה. "אחי היקר לא מאמין שאתה כבר לא פה!", כתב גלוך באינסטגרם, כשהוא מצולם לצד חברו מרחובות. ההלוויה צפויה להתקיים מחר ב-15:00.

מדובר בחבר ילדות של גלוך, עמו גדל, ואיך ששמע על התקרית הוא ביקש מהקבוצה להגיע להלוויה בישראל. קבוצתו רד בול זלצבורג אמורה לשחק מחר ב-18:00 מול אוסטריה קלגנפורט.

אוסקר גלוך נפרד מחברו הקרוב אפיק טרי, שנהרג בקרבות בעזה
| אתר רשמי, אינסטגרם, אוסקר גלוך

טרי ייטמן בחלקה הצבאית בבית העלמין ברחובות, מאות מטרים בלבד מהבית של גלוך. הוא נהרג במהלך אירוע רב נפגעים בחאן יונס. פלוגת חי"ר מבית הספר למפקדי כיתות של זרוע היבשה, תחת גדוד 75 של חטיבה 7, נכנס בלילה שבין חמישי לשישי למרחב חאן יונס, במטרה לאבטח ציר לוגיסטי, תוך פשיטה על יעדי טרור בפאתי חאן יונס. בזמן שהכוח נכנס למבנה, הוא עלה על זירת מטעני חבלה בתוך המבנה ומחוצה לו.

כתוצאה מכך נפצעו מפקד מחלקה וארבע לוחמים באורח קשה, ושלושה נהרגו. תשעה לוחמים נוספים נפצעו בדרגות שונות. שני לוחמים נלכדו תחת ההריסות. כוח של יחידת 669 הוקפץ אל המקום וסייע בחילוץ. לדברי המפקדים בשטח הם הבחינו במחבלים במרחב, שככל הנראה הפעילו את מטעני החבלה מרחוק.

ינון יצחק, אפיק טרי ודולב מלכה, שנפלו בעזה ב-1 במרץ 2024
| אתר רשמי, דובר צה"ל

שלושת הנופלים הם סמל דולב מלכה, בן 19, משלומי, סמל אפיק טרי, בן 19, מרחובות, וסמל ינון יצחק, בן 20, ממצפה רמון. השלושה היו לוחים בגדוד 450 (הכשרת מפקדי כיתות) של חטיבת ביסל"ח, ושירת כלוחמים בגדוד 'נחשון' (90), בחטיבת כפיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי