שון גולדברג יחמיץ את פיורנטינה, ניסיון להכשיר את עלי מוחמד

play
שון גולדברג עם עלי מוחמד שחקני מכבי חיפה | דני מרון
צפו: קינדה הכריע, מכבי חיפה גברה על הפועל חדרה ושבה לפסגה 02:49

מכבי חיפה עדכנה: הבלם ינסה לחזור בעוד 7-10 ימים, לקשר אין שבר בצלעות, מחמוד ג'אבר ועילאי חג'ג' מתקרבים לקאמבק. ומה עם דין דוד?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ניצחה אתמול (ראשון) 0:1 את הפועל חדרה ושבה לפסגת ליגת העל, אבל איבדה במשחק את שון גולדברג, אחד משחקניה המרכזיים שסובל מבצקת בקרסול שמאל. גולדברג המשיך לשחק למרות הפציעה והצטיין בהגנה, אך לא יוכל לעמוד לרשות מסאי דגו במשחק הראשון מול פיורנטינה ביום חמישי (22:00, ספורט1) ובספק גדול גם לגומלין בשבוע הבא באיטליה, כאשר בתווך ייעדר ממשחק הליגה מול בני ריינה. על פי הודעת המועדון, הוא ינסה לשוב לפעילות בעוד 7-10 ימים.

לעומתו, עלי מוחמד שספג מכה באזור הצלעות והוחלף במהלך המחצית הראשונה, סובל מכאבים חזקים, אך ייעשה ניסיון להכשירו למשחק ביום חמישי. דניאל סונדגרן, שמתאושש גם הוא מפגיעה בצלעות ובכל מקרה צריך לרצות עונש הרחקה במשחק הקרוב בהונגריה, ישוב לסגל ביום ראשון מול בני ריינה באצטדיון גרין.

מחמוד ג'אבר שחקן מכבי חיפה בין סאליו גינדו, עידן טוקלומטי שחקני מכבי פתח תקוה
ישוב עוד לפני הפלייאוף? מחמוד ג'אבר | דני מרון

ומה באשר לפצועים "ותיקים" יותר? מחמוד ג'אבר ישוב בשבוע הבא לאימונים חלקיים עם הקבוצה ומקווה להיות בסגל למשחק מול הפועל תל אביב במחזור הסיום של העונה הסדירה. גם עילאי חג'ג' צפוי לחזר לאימוני הקבוצה בשבוע הבא, בעוד תומר חמד מתקדם בשיקום הפציעה במפשעה וצפוי לשוב להתאמן בסוף השבוע.

דין דוד, שעבר ניתוח ארתרוסקופיה בברכו הימנית, ממשיך בשיקום והתחיל באימוני ריצה. הוא צפוי להיעדר עוד כחודש לפחות ויחזור רק במהלך הפלייאוף העליון.

לכל אלה צריך להוסיף כמובן את דולב חזיזה שנעדר מאז תחילת ספטמבר ונותח בגיד האכילס, ואת אריק שוראנוב שקרע שתיים מרצועות הברך בתחילת אוקטובר וישוב רק בעונה הבאה. סך הכול מדובר בשמונה חיסורים, אליהם יש להוסיף את ליאור קאסה שלא רשום לאירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי