יוסי אבוקסיס: "הביאו אותי כדי לשפר וכרגע זה לא מצליח"

play
יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב | קובי אליהו
צפו: זובאס והקורה הצילו את הפועל ת"א מהפסד מביך להפועל פ"ת 01:47

מאמן הפועל תל אביב הודה ש"המצב רע מאוד" אחרי עוד משחק ללא ניצחון ושער תחתיו ב-0:0 עם הפועל פתח תקוה: "זה מאכזב אותי". בני לם: "גאה בשחקנים, אם נמשיך ככה גם הניצחון יבוא". ורד: "צריכים לנצח כדי להישאר בליגה, מאמין בנו"

(גודל טקסט)

הסטטוס-קוו בתחתית טבלת ליגת העל נשמר עם 0:0 הערב (שני) בין נועלת הטבלה הפועל פתח תקוה להפועל תל אביב שנמצאת במקום ה-10 ומקדימה את הקו האדום בשתי נקודות בלבד. המלאבסים, שעלו ביום חמישי לרבע גמר גביע המדינה עם רביעייה לרשת בני יהודה, היו קרובים לקטוע רצף של שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, אבל אמיליוס זובאס עצר ממש על הקו נגיחה של ניקו אנטוניץ' ובריבאונד סיפק רוי נאווי את החמצת העונה, כשבעט לקורה ממטר וחצי (62). הם נותרו מרחק ארבע נקודות מחוף מבטחים.

האדומים מנעו שיא מועדון שלילי של שבעה הפסדי חוץ ועצרו את הסחף, אבל הם עדיין ללא שער בארבעה משחקים מאז מינויו של יוסי אבוקסיס וניצחו רק פעם אחת מאז אותו 1:4 על הפועל פתח תקוה בסיבוב הראשון. איהאב גנאים ספג צהוב חמישי ויחמיץ את המשחק מול הפועל ירושלים במוצאי שבת.

בני לם מאמן הפועל פתח תקוה
"גאה ומרוצה". בני לם | קובי אליהו

בני לם סיכם: "אמרתי לשחקנים שאני גאה בהם. אי אפשר לבוא ביום אחד ושהכול ישתנה. ראיתם כמה הקהל הריע להם על הרצון והלחץ, גם אני מרוצה. היו חסרים שני שחקנים חשובים וגם השוער, אבל סך הכול אני לא יכול לבוא בטענות לשחקנים. הביטחון חזר קצת לשחקנים אחרי הנקודה מול ריינה והמשחק הטוב מול בני יהודה בגביע. הרצנו היום את הפועל תל אביב וזה עניין של ביטחון".

על ההזדמנות של ניקו אנטוניץ' והחמצת הענק של רוי נאווי: "חיכיתי ל-VAR, אולי יקראו לשופט. אנחנו מחכים למזל שיפתח. אם נמשיך ככה, גם זה יבוא".

לקראת המפגש עם האקסית מכבי פתח תקוה בשבת: "לדרבי חוקים משלו, אנחנו מקווים להגיע מוכנים. אנחנו בתקופה טובה".

עידן ורד הוסיף: "ברמה האישית אני מאוד מאוכזב. משחק ביתי שלנו, הקהל הגיע והיינו טובים ומאורגנים. הגענו לכמה הזדמנויות ולא הצלחנו לכבוש, לכן אני מאוכזב. בסוף צריך להכניס גול, ולא עשינו את זה. יש לנו עוד שני מחזורים עד לתום העונה הסדירה ואנחנו צריכים לנצח. כל משחק בליגה הזו הוא לא קל, ודרבי כמובן חשוב מאוד לקהל ולנו. אנחנו צריכים לנצח כדי להישאר בליגה. יש פה חבורה של לוחמים, גברים ואני מאמין בסגל הנוכחי. אנחנו נעשה את זה".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב
"המצב רע מאוד". אבוקסיס | קובי אליהו

יוסי אבוקסיס הודה בסיום המשחק: "המצב רע מאוד, אנחנו חייבים לצאת מזה. החלוצים שלנו לא מקבלים כדורים נוחים, אנחנו לא מייצרים כלום במרכז השדה ומאבדים הרבה כדורים פשוטים. לא הצלחנו להיכנס למשחק וזה מאוד מאכזב אותי. מבחינת מחויבות ולחימה היה את זה, אבל כדורגל לא היה וזה לא מתאים להפועל תל אביב. זה מאכזב אותי. הפועל תל אביב הייתה קבוצה לא טובה לפני שהגעתי ואנחנו לא מצליחים לשפר את זה בארבעת המשחקים האלה. אנחנו לא מוצאים את האיזון במרכז המגרש ואת ההרכב הטוב. הדבר החיובי היחיד הוא שלא ספגנו היום אחרי משחק זוועתי בשבוע שעבר. הביאו אותי כדי לשפר וכרגע זה לא מצליח. נמשיך לעבוד על זה עד הסוף".

על המשחק הבא מול הפועל ירושלים: "נצטרך להפסיק לאבד כל כך הרבה כדורים פשוטים ולשפר את משחק ההתקפה, אם נייצר מהלכים בקישור, החלוצים שלנו יקבלו כדורים. כרגע הם לא מקבלים כדורים נוחים ולכן אנחנו לא מסוכנים".

דן איינבינדר הביע את אכזבתו: "הנקודה לא מספקת אותנו, להרבה רגעים גם לא היכולת. המצב לחוץ, כשהמצב נהיה קשה הדברים עובדים קשה יותר. צריכים לצבור ביטחון ולהתחיל לקחת נקודות. היכולת תהיה פחות חשובה במשחקים הקרובים, רק נקודות יעזרו. הדברים השתנו בסיבוב השני והלכו פחות טוב מהסיבוב הראשון, גם מבחינת יכולת וגם מבחינת קצב צבירת נקודות. זה משפיע על כולנו. יוסי מנסה להחדיר בנו אמונה וביטחון, אבל הדברים עדיין הולכים קשה יותר. זה לא תירוץ, זה ניתוח הסיטואציה בצורה אובייקטיבית. היום היה שונה מהמשחק הקודם כאן, אני לא בורח מזה והלוואי והיינו מנצחים ומפרגנים לכולם. יודעים שחייבים לעשות הרבה יותר".

שלישי בשמינית גמר הגביע:

הפועל נוף הגליל – הפועל ראשון לציון (18:00)

מכבי נתניה – הפועל ירושלים (19:00)

הפועל חיפה – מכבי פתח תקוה (19:30)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי