אפקט יצחקי: ירדן שועה רץ 3 ק"מ יותר במשחקו האחרון

play
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים | דני מרון
צפו: דור מיכה הצטיין, אך בית"ר ירושלים נכנעה בטרנר מול הפועל באר שבע 03:11

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק מול מכבי תל אביב אחרי השבוע הקשה, נתוני הריצה המעודדים של שועה מראים שיפור משמעותי בניידות על הדשא. השאלה לצד מי הוא יפתח בחוד במשחק המרגש של יצחקי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים עוברת שבוע לא פשוט, כשהיא שקועה בתחתית אחרי ההפסד 1:0 בטרנר להפועל באר שבע והפחתת הנקודה בבית הדין, אך הקבוצה מעודדת מהיכולת שהציגה במשחק האחרון ומאמינה כי בדרך הזאת הנקודות יגיעו ובקרוב הקבוצה תתחיל להתרחק מהקו האדום.

היום בית"ר הודיעה שהוגש מטעמה הערעור לבית הדין של ההתאחדות "מתוך תקווה ודרישה לשינוי העונש הקשה שהוטל על המועדון בפסיקה האחרונה". כזכור, ההתאחדות מסרה אתמול שתצטרף לערעורים של הירושלמים ושל מכבי חיפה ותבקש לקיים את הדיונים בהרכב מורחב של חמישה דיינים.

ביום א' תפגוש בית"ר את מכבי ת"א, ועדיין לא ברור מי יפתח בהתקפה. מעבר לנהוראי דבוש ופרד פריידיי, גם האפשרות של טימוטי מוזי או ירדן שועה בחוד נמצאת על הפרק, בהתאם להכנה הטקטית וליכולת של כל אחד לעמוד בדרישות הצוות ללחוץ.

ירדן שועה בית"ר ירושלים
יצחקי זקוק לניידות שלו. שועה | דני מרון

בנוגע לירדן שועה, במשחק בטרנר הוא גירד לראשונה העונה את ה-10 ק"מ ניידות וזכה לחיזוקים על כך. יש לציין שהממוצע של שועה הוא סביב 6.5-7 ק"מ למשחק. כרגיל, עדי יונה עם 12 ק"מ היה לשחקן עם הנתונים הגבוהים ביותר, גם בפרמטרים נוספים.

לפחות 5,000 אוהדי מכבי ת"א יגיעו לטדי והצפי הוא ל-20 אלף צופים ביום א'. זה יהיה מפגש פיקנטי עבור ברק יצחקי, ששיחק שנים רבות במכבי תל אביב ואף שימש יועץ מקצועי עד לקיץ האחרון. דור מיכה צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בהרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי