רובי קין: "אני רואה בקבוצה כאחת שיכולה להגיע ולנצח כל משחק"

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת המפגש של קבוצתו עם אולימפיאקוס בשמינית גמר הקונפרנס ליג (חמישי, 19:45, ספורט2): "זה מבחן גדול שאני מצפה לו. מאושר לייצג את המועדון בשלב הזה". ואן אובריים: "יהיה קשה, משחקים כדי לנצח"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עורכת הכנות אחרונות לקראת המפגש הראשון עם אולימפיאקוס מחר (חמישי, 19:45, ספורט2) במסגרת שמינית גמר הקונפרנס ליג. הצהובים יתמודדו במשחק הראשון מבין שניים עם היוונים בפיראוס, כשהגומלין ייערך בשבוע הבא בבאצ'קה טופולה שבסרביה.

לקראת המשחק, מאמן הקבוצה רובי קין התייחס ליריבה ולמאמנה: "עשינו שיעורי בית ואחנו יודעים יודעים שיש להם שחקנים איכותיים מאוד, יכולת אישית טובה. אני מכיר את דניאל פודנס מהמועדון שלי בעבר, וולבס. הוא שחקן נהדר והם קבוצה טובה. כל קבוצה שאתה משחק מולה נותנת לך משהו שונה להתמודד איתו. זה מבחן גדול ומבחן שאני מצפה לו. מנדיליבאר? כמאמן ושחקן אלה המשחקים שאתה רוצה להיות מעורב בהם. מאז שהוא הגיע הוא פתח טוב. הוא מאמן טוב מאוד עם הרבה ניסיון. עד כה הוא עשה עבודה טובה ויש לי תמיד כבוד לכל המאמנים אז אני מצפה לפגוש אותו מחר".

מאמן מכבי תל אביב רובי קין
מוכן למבחן הקשה. רובי קין | אריאל שלום

המאמן האירי הוסיף: "אני מאושר לייצג את המועדון בשלב הזה, אבל עבורי זה אותו דבר אם אני משחק בליגה, בגביע, אני אף פעם לא חושב על המצב אלא על מה שלפניי. זה משחק שאתה רוצה להיות מעורב בו אבל מבחינה רגשית אין הבדל. ברור שיש הבדל ביכולת ובאיכות אבל אנחנו מוכנים לזה. כשחקן אתה צריך הלך רוח שלא משנה מי ניצב מולך – אתה יכול לנצח אותו. היה לי את זה כשחקן, גם מול קבוצות טובות מאיתנו ואנחנו חייבים להאמין בזה. אני רואה קבוצה שיכולה להגיע לכל משחק להילחם ויכולה לנצח משחקים".

קין נשאל גם על חלוץ היריבה שנמצא בכושר נהדר העונה, איוב אל קעבי: "יודעים שהוא חלוץ מצוין, אנחנו צריכים להיזהר ממנו אבל גם משחקנים אחרים. יש להם הרבה שחקנים שיכולים לשנות את המשחק בכל רגע, אנחנו צריכים להתרכז בהוראות שיועילו לקבוצה. אם נדאג משחקן אחד שחקנים אחרים יוכלו לגרום לנו בעיות".

שחקן אולימפיאקוס, איוב אל קעבי
פגש את ערן זהבי כבר שלוש פעמים, ומעולם לא ניצח. אל קעבי | רויטרס

גם יוריס ואן אובריים לא הקל ראש לקראת המשחק ביוון: "זה משחק שונה, אווירה טובה, קבוצה טובה ואיכותית אבל מתחילת העונה אנחנו משחקים בכל משחק כדי לנצח. גם פה אנחנו רוצים להשיג תוצאה טובה. זה יהיה קשה, יש להם קבוצה טובה. יש להם חלוץ טוב מאוד, צד שמאל שלהם טוב ויש להם הרבה איכות אישית שנצטרך להתגונן מולה ולהיזהר ממנה. במשחק הזה חשוב מאוד להגן על מרכז המגרש. הם אוהבים להגיע עם הרבה שחקנים לאמצע אז זה יהיה חשוב. נצטרך את כולם שיעבדו ביחד ולא רק את הקשרים במרכז".

עוד הוסיף הקשר כשהתייחס להגעתו למכבי תל אביב והמשחקים שלה באירופה: "כאשר ראיתי את משחק החוץ באיינדהובן התרשמתי ולאחר משחק הבית גם. כשדיברתי עם שחקנים מפ.ס.וו הם התרשמו ואהבו את האווירה והקבוצה וזה עזר".

יוריס ואן אובריים, שחקן מכבי תל אביב
רובי קין יחסר את עמוד התווך שלו? ואן אובריים | ברני ארדוב

ואן אובריים נשאל גם בין היתר על המפגש עם אריס סלוניקי בשנה שעברה באירופה: "זה אמור להיות קשה יותר, מול אריס זה היה במוקדמות ועכשיו אנחנו בשמינית הגמר. נצפה למשחק קשה עם אווירה דומה לזו שהייתה מול אריס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי