טלטלה בהפועל חיפה: צחי נקש הודיע כי יעזוב את מחלקת הנוער

play
הפנים אומרות הכל | מאור אלקסלסי
צפו: לירן חזן כבש שער ענק, מכבי פתח תקווה הביסה 0:3 את הפועל חיפה 04:36

הספונסר הראשי והאיש שמנהל בפועל את מחלקת הנוער של המועדון נפרד אחרי חילוקי דעות עם הבעלים יואב כץ: "החלטתי להמשיך בדרכי הלאה. מעדיף כרגע לנשום, כנראה שבסוף הגיע הגונג כמו כולם ולהיות חזק זה עד גבול מסוים"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהפועל חיפה עדיין לא עיכלו את ההדחה הכואבת מגביע המדינה, אחרי התבוסה הביתית למכבי פתח תקוה והערב (רביעי) עבר המועדון סוג של זעזוע נוסף, לאחר שצחי נקש, הספונסר הראשי והאיש שמנהל בפועל את מחלקת הנוער של המועדון, הודיע על עזיבתו.

בסביבת המועדון טוענים שנקש, שהשקיע מיליוני שקלים במחלקת הנוער של האדומים בחיפה, עוזב על רקע חילוקי דעות ואי הסכמות בינו לבין הבעלים יואב כץ, שנבעו מכך שהבעלים כך נטען, לא עמד בכל התחייביותיו הכספיות כלפי הנוער. למרות ההודעה הנחרצת שהוציא נקש, יש כאלה הטוענים שהדברים עדין הפיכים וכי יש סיכוי שבסופו של דבר, נקש ימשיך בתפקידו.

בהודעה שהועברה הערב לאנשי מחלקת הנוער כתב נקש: "מאמנים וצוות יקר, במשך שנתיים ויותר איתי המנכ"ל ואני טיפלנו במחלקה והצלחנו להגיע להישגים לא מועטים עם הצוות הנפלא שפה. לצערי ישנם נסיבות שאני אולי אפרט בבוא הזמן אבל כרגע החלטתי להמשיך בדרכי הלאה. על חודש פברואר כולכם תקבלו את המגיע לכם בהתחיבות שלי אישית. יורם ועוז כרגע נשארים לטפל בדברים מטעמי. אבל מרגע זה יואב ואיתי רק – יהיו אחראים על כל החוזים וכספים שלכם עד לסוף העונה ויותר אם יחליטו".

יואב כץ בעלים הפועל חיפה
יואב כץ בעלים הפועל חיפה | קובי אליהו

בהמשך כתב נקש: "כנראה שבסוף הגיע הגונג כמו כולם ולהיות חזק זה עד גבול מסוים גם אני ….אני אארגן ערב שנשב כולנו בעוד תקופה קצרה כולל כל המתנדבים והאנשים הנפלאים שהקיפו את המחלקה ואת המועדון הפועל חיפה. אוהב אתכם מאוד, מעדיף כרגע לנשום, ניפגש בהמשך מבטיח לכולם. רק באהבה ננצח".

בסוף העונה שעברה נקש כבר כמעט עזב את המועדון אחרי שלא הגיע להסדרים מול יואב כץ לגבי מחלוקות במחלקת הנוער, אך בסופו של דבר נותר בתפקיד, וכעת הודיע כי ההחלטה הפעם רשמית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי