"התרגשות גדולה. רוצים תוצאה שתיתן סיכוי לרבע גמר היסטורי"

דריכות גדולה במכבי תל אביב לקראת המשחק מול אולימפיאקוס בשמינית גמר הקונפרנס ליג (19:45, ספורט2). שחקן: "רוצים להעביר את ההכרעה לגומלין". סבוריט אמור לפתוח במרכז ההגנה, עידו שחר כמגן ימני

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

דריכות גדולה במכבי תל אביב לקראת המשחק ההיסטורי הערב (19:45, ספורט2) של המועדון בשמינית גמר הקונפרנס ליג מול אולימפיאקוס. בקבוצה קיימו אמש את האימון המסכם באיצטדיון בפיראוס באווירה טובה ומיוחדת, כאשר 1,500 האוהדים של הקבוצה שמפוזרים באתונה גם מורגשים בעיר ומייצרים הרגשה של משחק יוצא דופן. "לשחק באירופה במסגרת קבוצתית בחודש מרץ, זה לא משהו שקורה כמעט לקבוצות ישראליות", אמר הבוקר אחד משחקני מכבי תל אביב. "זה אירוע הסטורי עבור המועדון. שמנו בצד את מאבק האליפות בארץ לטובת משחקים חשובים מאוד למועדון ולנו השחקנים באירופה. יש באמת התרגשות גדולה. רוצים לעשות תוצאה שתעביר את ההכרעה לשבוע הבא על מנת שנוכל לעלות לרבע גמר היסטורי"

מאמן מכבי תל אביב רובי קין
מוכן למבחן הקשה. רובי קין | אריאל שלום

המאמן רובי קין ערך שיחות עם השחקנים ודיבר על כמה שהוא מאמין בהם. גם עבור קין זה אירוע יוצא דופן כמאמן ולא מעט אנשים הקרובים אליו הגיעו למשחק.

במישור המקצועי, ההערכה היא שאנריק סבוריט יפתח במרכז ההגנה לצד עידן נחמיאס כאשר דור פרץ יפתח בקישור לצד יוריס ואן אובריים וגבי קניקובסקי. עידו שחר אמור לפתוח כמגן הימני. ערן זהבי שחזר לעצמו והבקיע במשחקים האחרונים, יחפש שער גם באירופה. שחקנים אמרו עליו: "ערן התחמם בגביע ובליגה. עכשיו יש לו הזדמנות גם להבקיע באירופה שבועיים לפני המשחק של הנבחרת מול איסלנד".

שחקן אולימפיאקוס, איוב אל קעבי
פגש את ערן זהבי כבר שלוש פעמים, ומעולם לא ניצח. אל קעבי | רויטרס

גם יוריס ואן אובריים לא הקל ראש לקראת המשחק ביוון: "זה משחק שונה, אווירה טובה, קבוצה טובה ואיכותית אבל מתחילת העונה אנחנו משחקים בכל משחק כדי לנצח. גם פה אנחנו רוצים להשיג תוצאה טובה. זה יהיה קשה, יש להם קבוצה טובה. יש להם חלוץ טוב מאוד, צד שמאל שלהם טוב ויש להם הרבה איכות אישית שנצטרך להתגונן מולה ולהיזהר ממנה. במשחק הזה חשוב מאוד להגן על מרכז המגרש. הם אוהבים להגיע עם הרבה שחקנים לאמצע אז זה יהיה חשוב. נצטרך את כולם שיעבדו ביחד ולא רק את הקשרים במרכז".

עוד הוסיף הקשר כשהתייחס להגעתו למכבי תל אביב והמשחקים שלה באירופה: "כאשר ראיתי את משחק החוץ באיינדהובן התרשמתי ולאחר משחק הבית גם. כשדיברתי עם שחקנים מפ.ס.וו הם התרשמו ואהבו את האווירה והקבוצה וזה עזר".

יוריס ואן אובריים, שחקן מכבי תל אביב
רובי קין יחסר את עמוד התווך שלו? ואן אובריים | ברני ארדוב

ואן אובריים נשאל גם בין היתר על המפגש עם אריס סלוניקי בשנה שעברה באירופה: "זה אמור להיות קשה יותר, מול אריס זה היה במוקדמות ועכשיו אנחנו בשמינית הגמר. נצפה למשחק קשה עם אווירה דומה לזו שהייתה מול אריס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי