סבוריט: "אמרתי לזהבי שיפרוש, אבל הוא לא מפסיק לכבוש"

בלם מכבי תל אביב התראיין בספרד לקראת אולימפיאקוס (19:45, ספורט2): "יריבה אטרקטיבית, תהיה אווירה מחשמלת". על המצב בישראל: "להיות עכשיו ישראלי מחוץ למדינה זה לא קל"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפגוש הערב (19:45, ספורט2) את אולימפיאקוס במשחק הראשון בשמינית גמר הקונפרנס ליג. הצהובים יתארחו ביוון למשחק היסטורי מבחינתם וינסו להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין. היום (חמישי) אנריק סבוריט, הבלם הספרדי של הצהובים שצפוי לפתוח במשחק, התראיין ב"אס" הספרדי וסיפק ציטוטים מעניינים על הקבוצה וגם על ערן זהבי.

שחקן מכבי תל אביב, אנריק סבוריט
ישוב בפיראוס. סבוריט | אריאל שלום

"אנחנו מאוד נרגשים כי מועדונים ישראלים לא זוכים למשחקים מסוג זה כל יום", אמר אנריק סבוריט, הכדורגלן הספרדי ששיחק הכי הרבה משחקים במדי מכבי (228). "אנחנו משחקים מול יריבה שחזקה מאיתנו על הנייר, אבל יש לנו שאפתנות ורצון גדול".

על היריבה: "אנחנו לא יכולים לבחור את מי לפגוש, אבל זו הגרלה אטרקטיבית. אני אוהב את אולימפיאקוס עם הקהל שלה. יש אווירה מחשמלת באצטדיון שלה. היינו יכולים לפגוש גם את אייאקס שזו גם יריבה מעניינת, אבל יהיה נחמד מאוד גם מול היוונים".

על ערן זהבי אמר הבלם: "אמרתי לזהבי שיפרוש עכשיו ויפנה מקום לצעירים, אבל הוא ענה: 'איך אני אפרוש אם אני לא אפסיק להבקיע?'. אני לא יודע איך הוא עושה את זה, אבל הוא תמיד מוצא את הרשת".

על אירוח המשחקים מחוץ לישראל: "זה היה לנו חבל כשלא יכולנו לשחק מול הקהל שלנו בשלב הבתים. חגגנו על המגרש ובחדר ההלבשה, ואחרי זה טסנו בחזרה לארץ. המצב היה קצת יותר מתוח מעכשיו. בליגה אנחנו משחקים בתל אביב ומול אצטדיון מלא, אבל באירופה עדיין לא יכולים לארח בישראל. להיות עכשיו ישראלי מחוץ למדינה זה לא דבר קל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי