זיו אריה התפרץ בצורה חריגה על חוזז: "לא הגזמתי ולא כלום"

play
מאמן הפועל ירושלים זיו אריה גוער בשחקנו מתן חוזז | ספורט 1
צפו: זובאס עצר פנדל של חוזז והציל את הפועל ת"א מהפסד להפועל ירושלים 02:36

מאמן הפועל ירושלים שוב מעורב בתקרית ויראלית, אחרי שגער בצורה חריפה על חוזז בטרם החליף אותו: "אם הוא לא הבין עכשיו, הוא יבין בהמשך השבוע"

(גודל טקסט)

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה שוב היה מעורב הערב (שבת) בתקרית שנויה במחלוקת, שהפכה ויראלית, כאשר התפרץ על שחקן קבוצתו מתן חוזז בצורה די חריגה במהלך המשחק מול הפועל תל אביב (0:0). אריה, כך נראה, לא אהב את משחק ההגנה של שחקנו, ובדקה ה-67 גער בו בצורה חריפה. שלוש דקות לאחר מכן הוא עשה חילוף והוציא אותו.

"לא הגזמתי ולא כלום", אמר אריה בסיום, "שחקנים שלי יודעים את ההוראות הטקטיות, כל השנה עובדים על זה, הוא יודע מה אמורים לעשות בקו 4, זה יכול היה לעלות לנו במשחק. אם הוא לא הבין עכשיו, הוא יבין בהמשך השבוע".

ברשת, כצפוי, ביקרו את המאמן על התנהגותו, היו שטענו שהוא "מבייש את הכדורגל הישראלי", בעוד רבים הגנו על האמוציונליות של האיש על הקווים, שניסה לחנך את שחקנו.

שחקן הפועל ירושלים מתן חוזז
| דני מרון

על המשחק אמר זיו אריה: "אני מאוכזב מהתוצאה, היה שבוע קשה מאוד, שיחקנו 120 דקות מאכזבות ביום שלישי והיינו חייבים לנצח פה. הגענו למצבים שלא הגענו כל השנה, היינו צריכים להיות יותר מדויקים. יש לי קבוצה טובה, עשינו שבוע של גברים. צריך לנצח את הפועל פתח תקוה בשבוע הבא".

אופק ביטון הוסיף ואמר על התיקו: "שטפנו את המגרש, היינו מצוינים, אבל זובאס כנראה אכל משהו טוב וזה נדבק לו. אני לא עושה חישובים יותר מדי, אני רוצה לנצח את הפועל פתח תקוה ואחריו נעשה חישובים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי