"בפעם האחרונה שנפגשתי עם מנספורד התיק עם הכסף לא היה כבד"

play
בן מנספורד מכבי תל אביב | אריאל שלום
צפו: לירן חזן כבש שער ענק, מכבי פתח תקווה הביסה 0:3 את הפועל חיפה 04:36

יואב כץ נשאל ב-103FM על עסקה אפשרית עם מכבי תל אביב על נועם בן הרוש. וגם: עזיבתו הצפויה של צחי נקש, עתידו של תומר יוספי ומימוש האופציה על מאיימבו: "לדעתי הוא אולי הבלם הטוב בישראל"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בצל עזיבת צחי נקש ואחרי מימוש האופציות על נועם בן הרוש, איתי בוגנים ופרנן מאיימבו, יואב כץ עלה בסוף השבוע לשידור בתוכנית הספורט של 103FM ועשה סדר במצב העניינים בהפועל חיפה לקראת המשחק החשוב מחר (שני ב-20:00, ישיר בספורט1) מול הפועל באר שבע.

האזינו לדברים

על עזיבת צחי נקש, הספונסר הראשי של מחלקת הנוער, אמר כץ: "אני מקווה שזה ייפתר, לא הולכים לתקשורת בשביל לפתור דברים. לכל בן אדם יש תחליף. בתי הקברות מלאים בכאלה שחושבים שאין להם תחליפים. אני מקווה שהוא יישאר אבל אם לא נמשיך הלאה. הפועל חיפה חוגגת בקרוב 100 שנה לקיומה".

על המשחק מול הפועל באר שבע: "לצערי היה לנו לא נעים עם ההפסד למכבי פתח תקוה בגביע, אבל אנחנו מקווים לשנות את זה ביום שני ולהתגבר על באר שבע. אנחנו מקווים להגיע למקום השלישי ולהשיג את הכרטיס לאירופה. אם ננצח נעלה למקום השלישי. אני מרגיש שאנחנו יכולים לעשות את זה ומקווה שננצח".

תומר יוספי שחקן הפועל חיפה חוגג שער | ברני ארדוב

על התבוסה בשמינית גמר גביע המדינה: "בכדורגל אתה צריך לפעמים לקבל סטירה ולדעת לקום ולהמשיך לתפקד. אני חושב שאנחנו נדע לקום, אף על פי שחסרים לנו כמה שחקני מפתח".

על מימוש האופציות על בוגנים, בן הרוש ומאיימבו: "פרננדו הוא לדעתי אולי הבלם הכי טוב בארץ. תהיה לנו קבוצה מצוינת בשנה הבאה. אבל לפני העונה הבאה, אנחנו רוצים לסיים במקום השלישי".

על עתידם של תומר יוספי ונועם בן הרוש: "נשתדל לשמור על שניהם, אבל על יוספי יהיה קצת יותר קשה כי הוא שחקן של הפועל באר שבע. אני מקווה שעם בן הרוש יהיה יותר קל, כי הוא שחקן של הפועל חיפה אז זה כבר הרבה יותר קל. מכבי תל אביב? אני עוד לא ראיתי את בן מנספורד מתהלך עם תיקים עם הרבה כסף. פעם אחרונה שנפגשתי איתו התיק לא היה יותר מידי כבד. הוא בחור נהדר, אני מאוד אוהב לדבר איתו".

בן מנספורד, מנכ"ל מכבי תל אביב | אתר רשמי, מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי