התשובה המושלמת: אחרי הגועל, אשתו של מנשה זלקה ריגשה את כולם

play
עומדת לצד בעלה. זהבה זלקה | מסך, אינסטגרם
צפו: אוהדי בני סכנין מבזים את ההמנון, ומעודדים במופגן במהלך "התקווה" 01:00

לאחר שאוהדי בני סכנין קיללו את בעלה במהלך ההפסד הדרמטי להפועל חדרה, זהבה העלתה סטורי מלא אהבה. וגם: ההצעה של ערן זהבי לעונש

(גודל טקסט)

אירוע מכוער מאוד התרחש במהלך המשחק בין הפועל חדרה לבני סכנין בנתניה, כשאוהדי הקבוצה מהמגזר ביזו את ההמנון הלאומי וקיללו את מנשה זלקה, שכידוע חזר לשורות הפועל חדרה אחרי שירות מילואים ארוך למען המדינה ותושביה במהלך מלחמת ‘חרבות ברזל'. ברגע שנכנס למשחק בדקה ה-63, אוהדי סכנין החלו לקלל את הקשר וקראו בוז בכל נגיעה שלו בכדור. בתגובה, אוהדי חדרה עודדו ומחאו כפיים לזלקה, שזכה גם לתמיכה אדירה ברשתות החברתיות.

הסטורי שהעלתה גברת זלקה | מסך, אינסטגרם

אשתו של זלקה, זהבה, יצאה מיד להגנתו וכתבה בצורה מרגשת על גבי סרטון בו בעלה מתעטף בדגל ישראל: "אהוב שלי אני כל כך גאה וּמתגאה בך. בעל מדהים, אבא מושלם ושותף לכל החיים. אתה פשוט תמשיך ללכת עם ראש מורם ויגידו מה שיגידו אתה פשוט אחד למיליון. אוהבת אותך".

גם שלל שחקני כדורגל יצאו להגנתו של זלקה שנחשב לאחד השחקנים האהובים בליגת העל, כשהבוקר כתב הכוכב הגדול של הכדורגל הישראלי, ערן זהבי, את המילים הבאות: "מנשה אוהבים אותך" והוסיף אייקון מצדיע עבור הקפטן הלוחם. זהבי הוסיף גם את דעתו לגבי העונש הרצוי: "סתם הצעה לעונש מידתי, משחק בית הבא של סכנין, יחויבו בנגינת ההמנון באיצטדיון דוחא". 

הסטורי של ערן זהבי | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי