רובי קין חתום לעונה הבאה, אך החלטות משותפות יתקבלו בהמשך

play
רובי קין עם שחקני מכבי תל אביב מתן בלטקסה, עידן נחמיאס | דני מרון
צפו: מכבי תל אביב גברה על בית"ר ירושלים והגדילה את הפער בפסגה לחמש 03:49

מכבי תל אביב רוצה לממש את חוזהו של המאמן אחרי ההצלחה באירופה והפיכת המומנטום השלילי בליגה ליתרון 5 נקודות בפסגה, אבל שני הצדדים לא עוסקים בעתיד כרגע

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ערב המשחק אתמול (ראשון) בטדי, נשאל רובי קין במסיבת העיתונאים מה הוא למד על הקבוצה שלו אחרי הניצחון הגדול ביום חמישי בפיראוס על אולימפיאקוס. קין לא חשב, ומיד ירה: "אתן את התשובה שלי ביום שני בבוקר". מאמן מכבי תל אביב לא חיכה לבוקר הזה. כבר אמש באולם מסיבות העיתונאים בטדי הוא דיבר על האופי של שחקניו. על זה שלא היה להם משחק גדול אמש מול בית"ר ירושלים, אבל את הדרך חזרה לקרית שלום הם עשו עם שלוש נקודות הכי חשובות שיש, בטח כשמכבי חיפה הפסידה.

עד שיחליטו בבית הדין העליון של ההתאחדות אם להחזיר למכבי חיפה את נקודת הליגה שהורדה לה, הפער הוא חמש נקודות ומכבי תל אביב הבטיחה לעצמה את המקום הראשון בסיום העונה הסדירה בשבוע הבא.

במכבי תל אביב מאוד מרוצים מקין אחרי ההצלחה באירופה והעובדה שהצליח לעצור את ההתדרדרות במשחקים בהם איבדה הקבוצה 14 נקודות. לקין חוזה לעונה הבאה ובמכבי תל אביב רוצים לממש אותו, אבל לא המועדון ולא המאמן עוסקים כעת בשאלת ההמשך לעונה נוספת. "רובי ידע להחזיר את הקבוצה מיוון אחרי ניצחון ענק והצליח לבחור את ההרכב הנכון ולעשות את החילופים בזמן כדי לנצח משחק חוץ קשה מאוד מול בית"ר שנראית טוב", אמרו אמש במועדון.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
פוחדים ממכבי חיפה? שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

קין זוכה להרבה פרגון במכבי תל אביב, אבל יש גם שחקנים שקיבלו לאחרונה פחות תשומת לב ואמש היה להם חלק עצום בניצחון. רועי משפתי עשה רשם עוד ערב טוב בעבודה ושמר על שער נקי, עידן נחמיאס כבר כמה משחקים נראה מצוין ונותן הופעות הגנה מעולות, דן ביטון חזר אמש להרכב והיה טוב מאוד בעיקר במחצית הראשונה, ואחרון לציון הוא דור תורג'מן שעלה במקום ערן זהבי ובמהלך אישי מבריק סידר למכבי תל אביב את הפנדל שניצח את בית"ר.

מכבי תל אביב תזכה היום למנוחה ומחר תחל בהכנות לקראת הגומלין מול אולימפיאקוס ביום חמישי בבאצ'קה טופולה. מכבי תל אביב תמריא מחרתיים לבלגרד אחרי שתערוך את האימון המסכם בקרית שלום ותצא בסיומו לסרביה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי