מכבי חיפה לא מתחמקת: "בית הדין? לא תירוץ ליכולת החלשה"

play
שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
צפו: חלאילי כבש ראשון, ריינה השלימה מהפך מטורף וניצחה 1:2 את מכבי חיפה 04:06

ביקורת במועדון אחרי הדעיכה בחצי השני וההפסד לבני ריינה שהותיר אווירת נכאים ופער 5 בפסגה: "יותר מדי שחקנים נראו לא טוב". שימיץ' וכיוף במוקד, שחקן הודה: "לא הופענו"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אווירת נכאים במכבי חיפה אחרי ההפסד הכואב 2:1 לבני ריינה אמש (ראשון), אשר בעקבותיו ולאחר החזרת הנקודה למכבי תל אביב בבית הדין העליון, האלופה רחוקה כעת חמש נקודות מהפסגה. בלי קשר לתוצאות מחזור סיום העונה הסדירה ועוד לפני ההחלטה על הערעור שהגישו הירוקים לבית הדין העליון על הנקודה שהורדה להם, כבר נקבע שמכבי תל אביב תארח את המפגש הראשון בין הקבוצות בפלייאוף העליון, במחזור ה-28. למעשה, שחקניו של מסאי דגו לא הצליחו להתאושש מההפסד הכואב שספגו גם ביום חמישי האחרון בידי פיורנטינה בקונפרנס ליג.

הירוקים יצטרכו להתגבר מהר מאוד על המצב החדש בצמרת הטבלה, כאשר בהמשך השבוע תצא הקבוצה לגומלין נגד פיורנטינה שייערך ביום חמישי (19:45, ספורט1) בפירנצה ושלושה ימים מאוחר יותר תארח את הפועל תל אביב, במסגרת מחזור סיום העונה הסדירה.

אם במהלך היום השיח אצל האלופה נגע לעיתוי ההודעה של בית הדין העליון על החזרת הנקודה למכבי תל אביב, הרי שלאחר ההפסד לבני ריינה דיברו כמעט כל אנשי המועדון על היכולת החלשה שהציגו מרבית השחקנים. "ענייני בית הדין מאחורינו, ואם לומר את האמת, זה לא יכול להוות עבורנו תירוץ ליכולת החלשה שהצגנו", אמרו במועדון מבלי להתחמק. "יותר מדי שחקנים נראו לא טוב במשחק הזה ובמחצית השנייה לא מצאנו פתרונות למשחק הטוב שהציגה ריינה".

לורנצו שימיץ' שחקן מכבי חיפה
במוקד הביקורות. שימיץ' | מאור אלקסלסי

דגו עצמו לא חסך בביקורת מקבוצתו ואמר בסיום: "החצי השני היה קטסטרטופה, היינו מאוד חלשים. לא הגיע לנו לנצח, אבל אין מה לעשות, חושבים קדימה".

במכבי חיפה נשמעה ביקורת רבה על משחק ההגנה, כאשר את מרבית האש ספגו לורנצו שימיץ' שהציג משחק חלש והשוער שריף כיוף שלא היה במיטבו, כשאת השער השני מרגליו של קייס גאנם הוא מקבל בבעיטה בין הרגליים שהיה יכול לעצור עם קצת יותר חדות וערנות.

שחקן בקבוצה אמר: "צריך לומר את האמת, לא הופענו למשחק. היינו צריכים להיראות טוב יותר וכל השאר לא מעניין".

פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה מאוכזב
מכבי חיפה תצליח לחזור לעניינים? פרנזי פיירו עם ליאור קאסה | מאור אלקסלסי

בחיפה דיברו על כך שדווקא אחרי שער היתרון מפנדל מוצלח של ענאן חלאילי, הקבוצה הלכה ודעכה ולא השכילה להשיג את השער השני שכנראה היה מסיים עבורה את הסיפור. בחצי הראשון הירוקים עוד נראו טוב יחסית, אבל בחצי השני כבר הייתה נפילה גדולה ביכולת ובאנרגיות על כר הדשא, ובסופו של דבר השערים של שלומי אזולאי וקייס גאנם, תוך ארבע דקות, הכריעו את גורל המשחק.

גם דגו ידע שקבוצתו מגיעה עייפה ופצועה, ולכן שם דגש על הצורך להגדיל את היתרון, דבר שכאמור לא קרה בסופו של דבר. האלופה הגיעה אמש לאצטדיון גרין ללא שון גולדברג ודניל לסובוי הפצועים שנותרו מחוץ לסגל וליאור רפאלוב עלה לשחק עם זריקה בשל פציעה ברגלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי