חגיגות בריינה: "פלייאוף עליון בשבילנו זה כמו אליפות"

play
בשמיים. שרון מימר | מאור אלקסלסי
צפו: חלאילי כבש ראשון, ריינה השלימה מהפך מטורף וניצחה 1:2 את מכבי חיפה 04:06

הניצחון על מכבי חיפה סידר לריינה מקום בשישייה הראשונה: "עשינו הישג ענק, הישג עצום". רוב השחקנים ימשיכו בעונה הבאה

(גודל טקסט)

לילה של חגיגות גדולות עבר על אנשי מכבי בני ריינה, שהבטיחה אמש (ראשון) עלייה היסטורית לפלייאוף העליון אחרי ניצחון 1:2 נגד מכבי חיפה. שחקני הקבוצה חגגו במשך דקות ארוכות על כר הדשא יחד עם האוהדים הרבים שהגיעו לאצטדיון והחגיגות נמשכו גם בחדר ההלבשה ובארוחה קבוצתית במסעדה, אליה הגיעו כולם אחרי המשחק. המועדון הקטן מהגליל, שהוקם רק לפני מספר שנים ועשה את כל הדרך מליגה ג' לליגת העל, הבטיח באופן מעשי את המקום בשישייה הראשונה, עוד לפני ששוחקו משחקי מחזור הסיום של הליגה הסדירה.

בעקבות ההישג וההעפלה לפלייאוף העליון וכפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט, יקבל המאמן שרון מימר חוזה גם לעונה הבאה. בריינה מעריכים מאוד את העבודה שהוא עשה עוד מהעונה שעברה כשהשאיר את הקבוצה בליגה ובמיוחד בעונה הנוכחית, כשבנה יחד עם הבעלים סעיד בסול קבוצה טובה והתקפית ובמרבית העונה היה בחלק העליון של הטבלה.

שלומי אזולאי שחקן מכבי בני ריינה חוגג
חדר ההלבשה רגוע יחסית. שלומי אזולאי בסיום | מאור אלקסלסי

"עשינו הישג ענק, הישג עצום", אמר גורם במועדון אחרי הניצחון האדיר מול האלופה, "הבטחנו את המקום בפלייאוף בזכות ולא בחסד ועשינו את זה בלי לקבל טובות מאף אחד. פלייאוף עליון בשביל ריינה זה כמו אליפות, לא פחות. יש כאן קבוצה אדירה, מאמן מצוין ושחקנים שגם נתנו את הלב והנשמה ובעיקר שיחקו כדורגל טוב במרבית העונה".

גורם נוסף הוסיף: "אנחנו שמחים ומאושרים. הוכחנו לכולם שמגיע לנו להיות בפלייאוף העליון והראנו במהלך העונה שאנחנו לא נופלים מאף קבוצה בליגה. אנחנו רוצים לסיים את העונה עם ניצחון גם במשחק הקרוב נגד סכנין ואחר כך נעשה הכל כדי להוציא תוצאות טובות גם במשחקי הצמרת בפלייאוף".

בשבועות הקרובים יחלו בריינה בהכנות לקראת העונה הבאה, כאשר לא מעט שחקנים מהסגל הנוכחי מתוכננים להישאר גם בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי