רועי משפתי: "צריך לדעת גם לעשות הגנה ולשמור על שער נקי"

play
רועי משפתי, מכבי תל אביב | דני מרון
צפו: מכבי תל אביב גברה על בית"ר ירושלים והגדילה את הפער בפסגה לחמש 03:49

שוער מכבי תל אביב מרוצה אחרי שהפך לאחד הגורמים בשיפור הגדול בהגנה. על אולימפיאקוס: "תוצאה מצוינת, אבל זה לא נגמר"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השיגה אתמול (ראשון) ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות, הפעם 0:1 נגד בית"ר ירושלים בטדי. זה היה משחק הליגה השלישי ברציפות בו הצהובים שומרים על רשת נקייה ובששת הניצחונות הרצופים, הפרש השערים שלהם עמד על 3:18.

אחד הגורמים לשיפור המשמעותי בחלק האחורי הוא רועי משפתי, שמציג לאחרונה יכולת טובה מאוד. משפתי אמר אחרי המשחק אמש: "באנו במטרה לנצחו ולא משנה מה. הגענו אחרי משחק באירופה ולפעמים המעבר לא פשוט – טיסות, אימונים יותר קלים – אז אני שמח שלקחנו את הנקודות. המאמן הכין אותנו בצורה הכי טובה. עשינו משחק של אופי".

משפתי פתח את העונה בהרכב, איבד את מקומו לאורלנדו מוסקרה בסביבות חודש דצמבר, אבל מאז ההפסד 1:0 למכבי חיפה ב-10 בינואר, הוא הפך לשוער הראשון של הצהובים והסיר את הספקות.

אתמול הוא התייחס לכך שבית"ר ירושלים שלטה בחלקים מהמשחק: "רצינו לשחק את הכדורגל שלנו, אבל לפעמים יש דברים מעבר. בית"ר שיחקה טוב, החזיקה בכדור, המיקום שלה בטבלה לא תואם ליכולת. צריך לדעת גם לעשות הגנה ולשמור על שער נקי".

על הגומלין נגד אולימפיאקוס, עם יתרון 1:4 מהמשחק הראשון ביוון: "זו תוצאה טובה מאוד, אבל זה עדיין לא נגמר ואנחנו רק באמצע הדרך. רוצים עוד תוצאה טובה ולשמח את הקהל".

גיא משפתי שוער מכבי תל אביב
ביסס את מעמדו כשוער הראשון. משפתי | אריאל שלום

מכבי תל אביב הבטיחה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה. אחרי הגומלין נגד אולימפיאקוס, היא תארח את הפועל חיפה במחזור ה-26 והאחרון לפני הפלייאוף העליון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי