בירור ייערך עם קמארה, יוספי מחכה לנבחרת ומה לוי אמר במחצית?

play
מפתיעים בגישה שלהם. שחקני הפועל חיפה | מאור אלקסלסי
החמצת העונה, אדומים ושער דרמטי: צפו ב-0:1 של הפועל חיפה על באר שבע 03:07

הפועל חיפה חוגגת את העלייה למקום השלישי בצל התקרית עם החלוץ המוסלמי, שספק אם ייענש. רוני לוי איתגר את שחקניו לעצור את באר שבע במחצית השנייה, הקשר שכבש את שער הניצחון הודה: "חולם על הנבחרת"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תערוך בירור עם מוחמד קמארה שעלה אתמול (שני) למשחק מול הפועל באר שבע בלי ללבוש את החולצה המיוחדת עליה הודפסה תמונתו של סמ"ר דויד ששון שנהרג בשבוע שעבר ברצועת עזה. למרות הכעס והאכזבה מהליברי בן הדת המוסלמית, נראה כי בקבוצה יכילו את האירוע ולא יתעכבו עליו בהמשך. בקבוצה מעריכים כי קמארה חשש להזדהות עם מוות של חייל, מאחר שבעבר הוא שיחק בטורקיה ואולי בעתיד יצטרך לחזור לשם, אחרי קלוז' הרומנית בה כידוע חתם לעונה הבאה.

קמארה אגב נפצע במשחק ויחמיץ כנראה את מכבי תל אביב ביום ראשון.

אבל גם האירוע הזה, לא העיב על ההרגשה הטובה איתה יצאו רוני לוי ושחקניו מהמגרש אחרי שניצחו 0:1 וטיפסו למקום השלישי על חשבון הפועל באר שבע. לוי איתגר את שחקניו בהפסקה ואמר בחדר ההלבשה: "באר שבע ידועה בכך שהיא מנצחת בסיום משחקים. בואו נראה מה אנחנו שווים ונדע לנצח גם אנחנו בדקות הסיום".

מוחמד קמארה הפועל חיפה
מוחמד קמארה הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

תומר יוספי שכבש את השער המנצח לקראת הסיום ולא חגג אפילו שספג שריקות בוז מאוהדי הפועל באר שבע, סיפר במסיבת העיתונאים כי הוא מאוד רוצה לזכות בזימון לנבחרת ישראל. "חלום שלי לקבל זימון לנבחרת", אמר.

יוספי אמור לחזור אוטומטית להפועל באר שבע בתום העונה, אבל הוא מכוון לחו"ל בעונה הבאה וכל שער או בישול, מקרבים אותו לכך בקיץ הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי