"תומר יוספי? יש לו מקום בהפועל באר שבע, אבל הוא לא ירצה לחזור"

play
תומר יוספי הפועל חיפה | מאור אלקסלסי
החמצת העונה, אדומים ושער דרמטי: צפו ב-0:1 של הפועל חיפה על באר שבע 03:07

גילי ורמוט התייחס ב-103FM לעתידו של כוכב הפועל חיפה שהבקיע את שער הניצחון מול הקבוצה שממנה הוא מושאל: "להבנתי, הוא מכוון לשחק באירופה". על הקבוצה של אליניב ברדה: "מיצתה את הפוטנציאל"

(גודל טקסט)

כדורגלן העבר ופרשן ספורט1, גילי ורמוט, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וניתח את ניצחון הפועל חיפה על הפועל באר שבע בקרב על המקום השלישי לפני פתיחת הפלייאוף העליון.

ורמוט החמיא והתייחס לעתידו של כובש שער הניצחון, תומר יוספי, שמוביל את הפועל חיפה לעונת שיא ונחשב לאחד משחקני העונה: "אין מתוק מלהבקיע שער ניצחון נגד הקבוצה שאתה מושאל ממנה, אין נקמה ספורטיבית טובה מזו. באמת יהיה מעניין לראות אם הוא יחזור להפועל באר שבע בקיץ. להבנתי, הוא מכוון לאירופה. בבאר שבע הוא לא היה מספיק טוב כמו שהוא בהפועל חיפה. זו באמת עונת הפריצה שלו וביכולת הזו יש לו מקום בבאר שבע, אבל לא נראה לי שהוא יהיה מעוניין לחזור. יוספי לא כזה צעיר, הוא צריך לנצל את המומנטום. הפועל באר שבע שהשאילה אותו זה התסריט שהיא דמיינה, שהוא יעשה עונה כזאת. בעיניי, הוא לא ירצה לחזור".

האזינו לדברים

על המשחק עצמו: "היה די מאכזב, לא התעלה לרמה גבוהה, בין שתי קבוצות שרוצות את המקום השלישי ולהידבק לצמרת. התאכזבתי יותר מהפועל באר שבע, כי הציפייה שלי ממנה הייתה גדולה יותר. הם מיצו עד תום את הפוטנציאל – ועדיין, זה משחק ראש בראש על המקום השלישי. נכון שחסרו להם גורדנה, פוקו ו-ויטור שהם שחקנים מרכזיים, בטח גורדנה שתמיד שהוא משחק זה מורגש בקישור, אבל מנגד גם להפועל חיפה חסרו המון שחקנים מרכזיים כך שזה לא תירוץ".

רוני לוי | מאור אלקסלסי

ורמוט ניתח: "באר שבע הייתה לבד על המגרש בהתחלה – החזיקה את הכדור, לחצה, אבל לא הצליחה לנצל את זה ליצירת מצבים מסוכנים ואז הפועל חיפה נכנסה למשחק. אני חושב שאם לא האדום המיותר הזה של באריירו המשחק היה מסתיים ב-0:0. הגעתי למשחק בציפייה ודי התאכזבתי מהרמה ומהאיכות. אם תסתכל על הפועל חיפה כל העונה, והיא עושה עונה נהדרת, היא לא משחקת כודרגל מבריק ויפה לעין. זו קבוצה קשה, חזקה, קבוצה של רוני לוי שסידר אותה טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי