כ-8,000 אוהדי בית"ר יגיעו, קארו החולה יחסר למכבי פתח תקוה

play
אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון
צפו: מכבי תל אביב גברה על בית"ר ירושלים והגדילה את הפער בפסגה לחמש 03:49

כל הכרטיסים אזלו והקהל הירושלמי יעניק לשחקניו אווירה ביתית במשחק החוץ החשוב. המארחת ללא הבלם הקפריסאי

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים לא רוצה להיכנס לפלייאוף התחתון כשהיא מתחת לקו האדום, וכדי שזה יקרה בלי כל קשר לתוצאות של יריבותיה לתחתית או לערעור בבית הדין העליון על הנקודה הנוספת שהופחתה, עליה לנצח הערב (שבת, 19:30, ספורט3) את מכבי פתח תקוה בחוץ. המארחת עדיין נלחמת על הכרטיס לפלייאוף העליון, כשהיא צריכה ניצחון בצירוף הפסד של בני סכנין למכבי בני ריינה.

מאז מינויו של ברק יצחקי, המאמן החדש עדיין לא ראה שער או ניצחון בשני הפסדים ותיקו, אבל הקהל מביע אמון בקבוצה אחרי יכולת טובה בהפסד למכבי תל אביב ורכש את כל הכרטיסים שהוקצו לו. כ-8,000 אוהדים צפויים ללוות את בית"ר למשחק החוץ ולהעניק לשחקנים אווירה ביתית.

אוהדי בית"ר ירושלים בבלומפילד
אוהדי בית"ר ירושלים בבלומפילד | דני מרון

בצד השני, מכבי פתח תקוה שעוד חולמת על מקום בפלייאוף העליון, התבשרה מספר שעות לפני המשחק שהיא תחסר את הבלם אנדראס קארו שחש ברע ולא יהיה בסגל. מדובר במכה מקצועית קשה מאוד עבור המאמן רן קוז'וך, שיחסר גם את הבלם עוביידה חטאב שסובל מקרע ברצועה הצידית בברכו. קארו וחטאב שהגיעו בינואר והפכו לשחקני הרכב אצל המלאבסים, עזרו לקבוצה לייצב את החלק האחורי והערב שניהם יחסרו. גם אלון אזוגי ולוקה שטור הפצועים נשארו מחוץ לסגל ובשל האילוצים יחזור קוז'וך לפתוח עם גיא דזנט, מואיז אדילהו וככל הנראה הדר פוקס, בדומה להגנה שפתחה במרבית שלבי פתיחת העונה.

* כדי להיכנס לפלייאוף העליון כפי שעשתה בעונת החזרה הקודמת שלה לליגת העל (2020/21) צריכה מכבי פתח תקוה לנצח בבית ולקוות להפסד של בני סכנין.

* בחמשת מפגשי הליגה האחרונים בין השתיים: ארבעה ניצחונות של בית"ר ירושלים לצד תיקו אחד. הניצחון האחרון של מכבי פתח תקוה היה 1:2 בחוץ בנובמבר 2020.

* הניצחון הביתי האחרון? זה היה 1:4 באוגוסט 2018, כשבין הכובשים של מכבי פתח תקוה היה יוסי בניון. אופיר קריאף פתח אז בהרכב בית"ר והוא השריד היחיד מאותו משחק.

* בית"ר ירושלים ללא ניצחון בשבעת המחזורים האחרונים ועם שער בודד בחמשת האחרונים.

* ברק יצחקי מחכה לשער וניצחון ראשון כמאמן בית"ר ירושלים, אחרי תיקו ושני הפסדים בשלושת משחקיו הראשונים. כשחקן בית"ר הבקיע שלושה שערים מול מכבי פתח תקוה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי