"אייל סגל ונתניה לא הסכימו לארח חיילים מהיחידה של זלקה"

בהפועל חדרה זעמו על הנהלת נתניה, שסירבה לטענתם לארח 100 חיילים מיחידת המילואים של הקשר. בנתניה הגיבו: "הצענו משהו אחר"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מתיחות בין הנהלות הפועל חדרה ומכבי נתניה, על רקע סירובם של הבעלים אייל סגל והנהלת מכבי נתניה, כך על פי דברי אנשי חדרה, לארח כ-100 חיילים מהיחידה של מנשה זלקה במשחק שנערך אמש בין שתי הקבוצות ואותו אירחה נתניה.

הסיפור החל לפני כמה ימים, כאשר חיילים מיחידת המילואים של קפטן הפועל חדרה, מנשה זלקה, פנו להנהלת חדרה אחרי כל סיפור הקללות שספג זלקה במשחק נגד בני סכנין וביקשו לבוא לתמוך בחברם מהיציע. ראשי חדרה העבירו את הבקשה לקבל 100 כרטיסים עבור החיילים, כך לדבריהם, לבעלים אייל סגל והנהלת מכבי נתניה, אולם נענו בשלילה כאשר על פי דברי אנשי חדרה, מנתניה נאמר להם שאם הם רוצים לארח חיילים שיעשו זאת במשחק בית אחר שהם (הפועל חדרה, ר"ב) יארחו.

שחקן הפועל חדרה מנשה זלקה מודה לחבריו מהיחידה שבאו לאצטדיון
מנשה זלקיו חוגג עם חבריו מהיחידה שהגיעו לתמוך | שלומי גבאי

בחדרה לא התייאשו ואף ביקשו את התערבות משרד הספורט ובסופו של דבר, הסכימו בנתניה להקצות 25 כרטיסים עבור חברי יחידו של זלקה, למרות שהבקשה הראשונית היתה ל-100 כרטיסים. בחדרה כעסו מאוד על בעלי נתניה, אייל סגל, שלדבריהם דחה את בקשתם ובסופו של דבר נעזרו באיש העסקים רוני צליק, שמקורב להנהלת חדרה והוא זה שרכש מכספו 80 כרטיסים, כולל תרומה כספית נוספת עבור רכישת מזון ושתייה לחיילים שהגיעו.

ראשי חדרה תרמו מצידם 20 כרטיסים נוספים וכך יכלו כל חבריו של זלקה להגיע לאצטדיון ולתמוך בחברם. "בסוף הכל הסתדר והחברים ליחידה של זלקה, גם ראו אותנו בניצחון גדול על המגרש", אמרו הבוקר בחדרה בחיוך גדול.

חבריו של מנשה זלקה מהיחידה הגיעו לעודד
הגיעו לעודד. חבריו של מנשה זלקה מהיחידה | שלומי גבאי

לזכותה של מכבי נתניה, יש לומר כי בכל החודשים האחרונים עושה המועדון פעילות מבורכת הקשורה הן בהנצחת אוהדים שנפלו במלחמה או נחטפו במהלך אירועי ה-7.10 והן בהוקרת תודה לתושבי הדרום והצפון וכן לחיילי סדיר ומילואים, באירועים שונים מחוץ למגרש וכן במהלך כמה אימונים ומשחקי הקבוצה.

בנוגע למקרה הנוכחי, ממכבי נתניה נמסר בתגובה: "מכבי נתניה נענתה לפניית החיילים כפי שהיא עושה מעת לעת מתחילת המלחמה. בדרך זו אירחנו, אנחנו מארחים ונארח כמובן בעתיד באהבה רבה חיילים, תושבי עוטף עזה ותושבי הצפון ביציעי הקבוצה. הצענו להפועל חדרה שיקצו מ-80 ההזמנות שהעברנו אליהם 25 כרטיסים בנוסף ל-25 הכרטיסים אותם אנחנו נעניק כדי שחמישים מחיילי הפלוגה יוכלו לצפות במשחק. מכיוון שאיננו נוהגים לפרסם מתן כרטיסים כאלה בפומבי, נאמר רק שמפקד הצוות ורבים אחרים פנו כדי להודות למועדון על המחווה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי