סביב 15 מיליון שקל: האקזיט הגדול של בית"ר ירושלים מתקרב

play
שחקן א.א.ק אתונה, ליוואי גרסיה | GettyImages, BSR Agency
תקציר: בית"ר ירושלים – אפואל ניקוסיה 1:2 01:50

עניין הולך וגובר בליוואי גרסיה, שממשיך לככב והותיר חותם גם באירופה. ביוון משוכנעים שהפעם א.א.ק אתונה תהיה חייבת למכור

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ביוון גוברות ההערכות שא.א.ק אתונה לא תעמוד בדרכו של ליוואי גרסיה בקיץ הקרוב – ואלו כמובן חדשות מעניינות מאוד מבחינת בית"ר ירושלים. החלוץ הטרינידדי ממשיך להבריק בקבוצה היוונית והערך שלו נוסק. בקיץ שעבר פורסם שא.א.ק דחתה הצעה מהליגה הצרפתית בגובה 18.5 מיליון יורו ודרשה 20 מיליון, וההערכות הן שבקיץ הקרוב היא תקבל את הסכום המבוקש ואולי אפילו יותר.

החלוץ בן ה-26 סבל מפציעה העונה, אבל חזר ממנה בסערה. הוא כבש 13 שערים ב-13 משחקי ליגה וגם הבקיע נגד אייאקס בשלב הבתים של הליגה האירופית. הוא נמצא על הכוונת של ספורטינג ליסבון וקבוצות מצרפת, איטליה ואנגליה.

גרסיה חתם באוגוסט האחרון על חוזה עד 2028. הוא קיבל שדרוג בשכר וזוכה למעמד הכי גבוה שיכול להיות במועדון, אבל רוצה להתקדם. בקיץ שעבר הוא קיבל בהכנעה את עמדת המועדון, אבל הפעם כנראה שיפעיל לחץ כשההצעות יתחילו לזרום וינועו סביב 20 מיליון יורו.

שחקן א.א.ק אתונה, ליוואי גרסיה, במשחק מול ברייטון
גרסיה מול ברייטון בליגה האירופית | אימג'בנק GettyImages, Visionhaus

במסגרת הסכם המכירה של גרסיה לא.א.ק – עוד בימי משה חוגג – הוכנס סעיף לפיו בית"ר ירושלים תקבל 40 אחוז מכל סכום שהוא מעל 2.5 מיליון יורו, אבל תהיה מחוייבת להעביר מחצית מהסכום לשחקן ונציגיו. ביוון מדווחים שהאלופה לא תסתפק בפחות מ-20 מיליון יורו והחשבון הוא פשוט:

אם גרסיה יימכר ב-20 מיליון, בית"ר תקבל 40 אחוז מ-17.5 מיליון. או במילים אחרות: 7 מיליון יורו, שהם למעלה מ-28 מיליון שקל. על פי ההסכם, מחצית מהסכום אמורה לעבור לשחקן ונציגיו והמועדון מהבירה יישאר עם יותר מ-14 מיליון שקל.

גרסיה בן ה-25 הבריק בעונה שעברה עם 18 שערים ו-7 בישולים בכל המסגרות, והוביל את א.א.ק לזכייה באליפות ראשונה אחרי חמש שנים. העונה הוא ממשיך באותו קו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי