"מכבי תל אביב? לא הפסדנו מסיבה מקצועית אלא בגלל השופטים"

play
שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה לפני שחקן הפועל חיפה איתמר נוי | דני מרון
צפו: זהבי כבש צמד, מכבי תל אביב חזרה מפיגור בדרך ל-1:3 על הפועל חיפה 03:32

מנכ"ל הפועל חיפה בתוכנית הספורט של 103FM: "אני מאמין שיותר קשה לקבל החלטות נגד קבוצות כמו מכבי תל אביב ומכבי חיפה"

(גודל טקסט)

אחרי שהפועל חיפה שלחה מכתב תלונה חריף לאיגוד השופטים בעקבות פסילת השער של בר לין בהפסד 3:1 למכבי תל אביב, מנכ"ל המועדון איתי רק עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM והסביר מה עומד מאחורי הכעס של המועדון.

רק אמר: "מה שקרה עם טעויות השיפוט זה שינוי מגמה. טעויות יכולות לקרות במשחק כדורגל, אבל יש טעויות שחוצות את הגבול ומשנות את המשחק. אנחנו מאמינים שלא היינו מפסידים למכבי תל אביב בלי הטעות הזו. לקחו לנו גול חוקי למהדרין. ואם הוא לא חוקי, אז הגול שספגנו היה אחד לאחד אותו אירוע אז גם הוא לא חוקי. אני מאמין שקצת יותר קשה לקבל החלטות נגד קבוצות כמו מכבי תל אביב או מכבי חיפה, ולראייה שבפעם הראשונה כן אישרו את הגול ובפעם השנייה לא אישרו".

האזינו לדברים

מנכ"ל הפועל חיפה המשיך וסיפר: "עשינו עבודה יסודית, בדקנו עם הרבה שופטי עבר ואמרו לנו שהגול שלנו נפסל שלא בצדק ואם הוא נפסל בצדק אז הגול של מכבי אושר שלא בצדק. אין תלונה באופן אישי לא נגד ריינשרייבר שהיה ב-VAR ולא נגד לייבוביץ', אני בטוח שהם אנשים מעולים, אבל הם עשו שגיאה וטעות שחצתה את הגבול. הטעות הזו שינתה לגמרי את המשחק ואנחנו ומאמינים שאם הגול היה מאושר המשחק היה מתפתח אחרת. לא הפסדנו למכבי תל אביב מסיבה מקצועית אלא בגלל השופטים".

שופט הכדורגל גל לייבוביץ' | דני מרון

רק סיכם: "זה לא רק זה, תסתכלו על כל המשחק. אפילו לא נשרקה עבירה על ניב טובול ואחר כך נבדק ב-VAR כרטיס אדום, והיה צריך להישלף כרטיס אדום. אנחנו לא יכולים לתת להפועל חיפה לאבד נקודות בגלל שופטים. יש הרבה מאוד קבוצות, לא רק הפועל חיפה, קיימתי שיחות עם קולגות ואנחנו הולכים להעלות את הנושא ולבדוק איך לשפר תהליכי בקרה ופיקוח שמשפרים את הרמה המקצועית של השופטים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי