"מילסון שייך לרמות הרבה יותר גבוהות מישראל, הוא לא יישאר פה"

play
מילסון מכבי תל אביב | אריאל שלום
צפו: זהבי כבש צמד, מכבי תל אביב חזרה מפיגור בדרך ל-1:3 על הפועל חיפה 03:32

שחקן העונה הסדירה ("מילסון יוצא מן הכלל"), מאמן העונה הסדירה ("רוני לוי") ומי לדעתו תזכה באליפות ("יהיה קרב, אבל אני חושב שמכבי תל אביב תזכה"). קפילוטו דיבר ב"רדיו חיפה" וחשף את הג'וב החדש שלו

(גודל טקסט)

שחקן העבר ניסו קפילוטו עלה לשידור בתוכנית "ספורט ב-2" ב"רדיו חיפה" וסיפר בין השאר מי לדעתו תזכה באליפות ובמי הוא בוחר לשחקן העונה הסדירה ומאמן העונה הסדירה בליגת העל.

קפילוטו התבקש לבחור את מאמן ושחקן העונה הסדירה: "מאמן הייתי נותן לרוני (לוי), כי הוא עושה עונה באמת פנטסטית. מסאי דגו עושה עונה פנטסטית גם אבל יש לו המון כלים בשביל להגיע למצב שהוא נמצא בו. לגבי שחקן, מי שמאוד מושך את העין זה מילסון, הוא יוצא מן הכלל ולא שייך לרמה פה אלא לרמות הרבה יותר גבוהות, ואני חושב שהוא גם יגיע לשם ולא יישאר פה".

רוני לוי עם דור מלול | דני מרון

איך לדעתו תיראה הטבלה בסוף העונה: "תישאר כמו שהיא עכשיו. הקרב בין באר שבע להפועל חיפה על מקום שלישי יהיה קשה. יהיה גם קרב על האליפות אבל אני חושב שמכבי ת"א תזכה".

על ההפסד של הפועל חיפה מול מכבי תל אביב: "זה התחיל מעולה, להוביל בבלומפילד אחרי שמכבי ספגה מפלה מול אולימפיאקוס – הכל הלך לפי התוכנית והפועל חיפה נראתה טוב. לגבי השיפוט, הפנדל שהפועל חיפה קיבלה – אני לא בטוח שהוא היה ב-100 אחוז, והשער של בר לין שנפסל זו סוג של בדיחה. הפועל חיפה יכולה לראות את עצמה מאוד מאוכזבת מהמשחק ומאיבוד הנקודות, אבל גם מאוד מעודדת לקראת הפלייאוף העליון. בסיבוב השני, היא הראתה שהיא שווה לגדולות והיא יכולה לעשות הרבה צרות לגדולות בפלייאוף העליון. הפועל חיפה עושה עונה פנטסטית, יש קצת טעם מהר מהגביע כי היא הייתה יכולה ללכת קצת יותר רחוק, אבל מבחינת הליגה – מקום שלישי-רביעי, משחקים גדולים, נראים טוב, קבוצה עם אופי בצלמו של רוני, עם כישרונות כמו יוספי, מלמד, נועם (בן הרוש) שנראה נהדר ודור (מלול) שהחייה את עצמו מחדש".

שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, דור תורג'מן, אופיר דוידזאדה | ברני ארדוב

על הניצחון שהשיגה מכבי תל אביב אחרי השישייה הכואבת מול אולימפיאקוס: "לחזור אחרי תבוסה כזו ומפלה כזו ולבוא למשחק שהוא קשה נגד קבוצה שנראית טוב כל העונה ולהשיג את הניצחון שהוא באמת מרשים, זה מעיד על אופי. סיפור האליפות עוד לא נגמר, הפער כבר נמחק פעם אחת העונה, יש עוד שני מפגשים ביניהן ויהיה מעניין. בכדורגל קבוצה יכולה להפסיד משחק ולהיכנס לסחרחורת שקשה לצאת ממנה, כי המשחקים בפלייאוף העליון הם קשים ונגד קבוצות חזקות".

על תומר יוספי שקיבל זימון בכורה לנבחרת: "מגיע לו. בסוף בנבחרת צריכים לקחת את השחקנים שנמצאים בכושר הכי טוב ולא תמיד זה קורה. כשזה יקרה נדע שהתקדמנו עוד צעד בדרך למקצוענות שאנחנו רוצים להגיע אליה. אני שמח בשבילו, הוא עושה עונה טובה וראו את זה גם בנבחרת".

שער שלו לא הספיק. תומר יוספי | דני מרון

לסיום, קפילוטו סיפר מה משאיר אותו מחובר לכדורגל לאחר ההחלטה לפרוש: "שחקן עבר? עוד קשה לעכל את זה, לאט לאט אתרגל. לא פשוט, אבל מצד שני אני די שלם עם ההחלטה שקיבלתי. היו לי שנים של פציעות אז החלטתי שזה מספיק והגוף אמר את שלו. היום חתמתי עם סוכנות השחקנים של אורן שטרלינג, אני אהיה ראש מערך הסקאוטינג ואתחיל לחפש זרים ולקדם שחקנים צעירים. זה מאוד מושך אותי ומדבר אליי, והחלטתי שאני מתחבר לאורן ורץ על זה חזק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי