סוכני הכדורגל מזהירים את הקבוצות: השתמשו רק בסוכנים מורשים

play
שחקני מ.ס. אשדוד עולים לכר הדשא | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.3 07:46

מאבק מעניין מאחורי הקלעים: התאגדות סוכני הכדורגל בישראל יוצאים נגד נציגי שחקנים שמתנהלים בניגוד לחוקי פיפ"א, ודורשים אכיפה וענישה

(גודל טקסט)

סוכני הכדורגל בישראל יוצאים נגד התופעה של סוכנים לא מורשים שלאחרונה פועלים בענף בניגוד לחוק, והוציאו הודעה עם מסר להתאחדות ולקבוצות, שבה הם דורשים אכיפה וענישה נגד אלו שפועלים בניגוד לחוקים שנקבעו על ידי פיפ"א. במכתב שנשלח על ידי עו"ד אלודי קלימי מפורטים ההסברים מדוע מדובר בהפרת התקנון של ההתאחדות, והאיום בנקיטת צעדים נגד הקבוצות.

שחקני מכבי חיפה עולים לכר הדשא
שחקני מכבי חיפה עולים לכר הדשא | מאור אלקסלסי

בהודעה נכתב: "אנו, התאגדות סוכני הכדורגל בישראל, שמונה 95 אחוז מכלל הסוכנים המורשים הרשומים בהתאחדות לכדורגל, הוצאנו אתמול מכתב הבהרה לכל קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית בנוסח אחיד אשר מפרט את ההתנהלות הראויה וכן את העונשים המשמעתיים הקבועים בחוק בתקנון ההתאחדות לכדורגל לגבי התקשרות עם סוכנים לא מורשים.

"כפי שפורט במכתב, ב-1 באוקטובר נכנסו לתוקפן התקנות החדשות של FIFA ושל ההתאחדות לכדורגל בישראל והונהגו סטנדרטים מחמירים מאוד לגבי התקשרות של מועדונים עם סוכנים. כל סוכן כדורגל מהיום צריך לעבור מבחן על תקנוני FIFA הרלוונטיים וכן לעבור סדנאות תקופתיות כדי להחזיק ברישיון ולייצג במקצועיות את לקוחותיו.

"בהתאם לכך ההתאגדות הסוכנים הבהירה לכל הקבוצות את משמעות התקנון בתקווה שלא יהיה צורך בנקיטת צעדים בעתיד כלפי כל קבוצה שתפעל בניגוד לתקנון. מצפים לשיתוף פעולה תקין ומקצועי מכל המועדונים לטובת הכדורגל הישראלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי