אלי לוי לשחקני מ.ס. אשדוד: "אנחנו חוזרים למשימת חיינו"

play
משחק קריטי בשבת. אלי לוי | מאור אלקסלסי
צפו: שער ענק של אמיר גנאח סידר להפועל באר שבע ניצחון על מ.ס. אשדוד 02:02

הקבוצה שנמצאת מתחת לקו האדום תחל בהכנות לקראת המפגש עם מכבי פתח תקוה, מולה השיגה את ניצחון החוץ היחיד שלה העונה. אוואני ובן זקן עדיין פצועים

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי חמישה ימי מנוחה, תשוב מחר (ראשון) מ.ס. אשדוד להתאמן ותפתח את השבוע שבסופו ימתין לה המשחק הראשון של פתיחת הפלייאוף התחתון מול מכבי פתח תקוה בחוץ. מ.ס. אשדוד' הממוקמת מתחת לקו האדום ועלולה לרדת ליגה, השיגה את ניצחון החוץ היחיד שלה העונה על חשבון מכבי פתח תקוה במהלך הליגה הסדירה לפני יותר מחודשיים, והיא תקווה לעשות זאת שוב. הקבוצה תחסר את טימותי אוואני שסובל מקרע בשריר הירך האחורי ואת טום בן זקן המחלים מפציעה בברכו.

בטרם הוציא אלי לוי את הקבוצה לחופשה קצרה, הוא כינס את השחקנים לאסיפה בה אמר בין היתר: "לכו לנקות את הראש. אחרי החופשה אנחנו חוזרים למשימת חיינו".

חלק מהשחקנים יצאו לחופשות בחו"ל וגם המאמן לקח פסק זמן להתאוורר. "ננסה לעשות בפלייאוף מה שלא עשינו כל העונה. הכול עוד אפשרי", אומרים במועדון.

שחקני מ.ס. אשדוד
שחקני מ.ס. אשדוד | מאור אלקסלסי

המחזור ה-27 (30 במרץ עד 1 באפריל):

שבת, 16:00: הפועל באר שבע – הפועל חיפה שבת, 17:00: הפועל חדרה – הפועל פתח תקוה שבת, 19:30: מכבי פתח תקוה – מ.ס. אשדוד שבת, 20:00: מכבי תל אביב – בני סכנין

ראשון, 20:00: מכבי נתניה – מקום 12 ראשון, 20:30: מכבי חיפה – מכבי בני ריינה

שני, 20:00: הפועל ירושלים – מקום 11

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי