"אם לא ננצח את ריינה, יהיה כמעט בלתי אפשרי לזכות באליפות"

play
שחקני מכבי חיפה מודים לקהל לאחר הפסד | מאור אלקסלסי
צפו: חלאילי כבש ראשון, ריינה השלימה מהפך מטורף וניצחה 1:2 את מכבי חיפה 04:06

מכבי חיפה חזרה לאימונים והחלה בהכנות למפגש עם הקבוצה שניצחה אותה לפני שבועיים. פיירו, דוד וחג'ג' עדיין בספק גדול, ג'אבר צפוי לחזור לסגל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה מתחילים בהכנות למפגש עם בני ריינה בשבוע הבא במחזור פתייחת הפלייאוף העליון (ראשון, 20:30) ובקבוצה משוכנעים שכל תוצאה חוץ מניצחון תחסל כמעט סופית את הסיכויים לזכות באליפות.

"ריינה היא הכבשה השחורה שלנו כבר שנתיים", קבע שחקן בקבוצה, "אבל אין לנו ברירה, אם לא ננצח זה כבר יהיה כמעט בלתי אפשרי לזכות באליפות. חייבים לבוא ולנצח בכל מחיר".

פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה מאוכזב
מכבי חיפה תצליח לחזור לעניינים? פרנזי פיירו עם ליאור קאסה | מאור אלקסלסי

בקבוצה מקווים מאוד לקבל כמה שיותר שחקנים פצועים בחזרה כבר למשחק מול ריינה, אולם לא מעט מהם עדיין בספק גדול. בזמן שכשירותם של פרנזי פיירו, דין דוד שהתאמן היום באופן חלקי ועילאי חג'ג' תתבהר רק בהמשך השבוע, מחמוד ג'אבר צפוי לחזור לסגל. מי שכמובן צפוי לפתוח בהרכב הוא ענאן חלאילי, שמרבית פרטי עסקת המכירה שלו לאוניון סן ז'ילואז' סגורים והוא צריך לטוס לבלגיה כדי לעבור סדרת בדיקות רפואיות. מכבי חיפה תקבל עבורו 7.5 מיליון יורו, אבל תעביר לשחקן חלק מהסכום כחלק מההסכם בין הצדדים. חלאילי עצמו העדיף לא לחכות להצעות מליגות בכירות יותר בשל רצונו העז לשחק עבור מוליכת הטבלה בבלגיה ובמכבי חיפה כמובן הולכים לפי רצונו.

בעניין אחר, הירוקים מחכים להחלטת בית הדין בנוגע לערעור. במכבי חיפה מקווים מאוד לקבל את הנקודה בחזרה, דבר שיוריד את הפער בצמרת לשש נקודות ואי לכך המרחק בין חיפה למכבי תל אביב יהיה של שני משחקים ולא של שלושה כמו היום. "זה לא יהיה הוגן אם לא נקבל את הנקודה בחזרה", קבע גורם בחיפה, "שמענו את היועץ המשפטי של ההתאחדות מסביר למה חשוב שהנקודה תחזור ואנחנו רוצים להאמין שגם הדיינים מבינים שאין שום סיבה להורדת נקודה – בטח לאור התקנון החדש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי